2 צפייה בגלריה
ביחד בריאל? צ'ואמני, בנזמה ואמבפה
ביחד בריאל? צ'ואמני, בנזמה ואמבפה
ביחד בריאל? צ'ואמני, בנזמה ואמבפה
(רויטרס)
יש סיכויים טובים מאוד שהמושבה הצרפתית בריאל מדריד תגדל בקיץ הקרוב. על קארים בנזמה, פרלאן מנדי ואדוארדו קמאבינגה צפוי להצטרף קיליאן אמבפה, אבל הוא לא המועמד היחיד של הבלאנקוס לחיזוק כי על הפרק גם אורליאן צ'ואמני, קשר מונאקו ונבחרת הטריקולור בן ה-22.
בריאל סימנו אותו כאחת המטרות העיקריות לרכש לקראת עונת 2022/23 וכבר החלו לקדם את החתמתו. לפי דיווח ב'מארקה', ג'וני קלפאט, ראש צוות הסקאוטינג של הבלאנקוס, נמצא ביומיים האחרונים במונאקו ושוחח עם נציגיו של צ'ואמני, שעשוי לנחות בסנטיאגו ברנבאו בקיץ.
בעיתון המדרידאי פורסם כבר לפני מספר שבועות שריאל עוקבת אחרי הכישרון הצרפתי, עליו מונאקו תדרוש לפחות 60 מיליון אירו. קרלו אנצ'לוטי אמר כבר בשבוע שעבר שריאל החלה בהכנות לעונה העונה הבאה, שכוללות חיפוש אחר קשר אחורי שיוכל להיכנס לנעליו של קאסמירו בבוא העת וכאן נכנס לתמונה צ'ואמני. אגב, סוכנו של הקשר, ג'ונתן קבה, מייצג גם את ז'ול קונדה מסביליה.
2 צפייה בגלריה
קאסמירו
קאסמירו
קאסמירו
(רויטרס)
צ'ואמני שגדל בבורדו, עבר למונאקו לפני שנתיים וערך מאז 76 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש חמישה שערים ובישל חמישה נוספים, אם כי צריך לזכור שמדובר בכל זאת בקשר אחורי. העונה יש לשחקן שני שערים ובישול ב-31 משחקים.