1 צפייה בגלריה
אדאמה טראורה
אדאמה טראורה
אדאמה טראורה
(רויטרס)
לצד המגבלות הכלכליות והתקופה המקצועית הפחות טובה, ברצלונה הצליחה לשים ידה על רכש סופר מסקרן לקראת שלבי ההכרעה של העונה: אדאמה טראורה, שהצטרף הערב (שבת) רשמית כמושאל מוולבס עד לסיום העונה ללא חובת רכישה בתום התקופה. לאחר הגעתו של פראן טורס לכנף, הצד השני יקבל כעת את הספרדי העוצמתי, וזאת כנראה על חשבונו של אוסמן דמבלה שלא יישאר.
טראורה גדל בברצלונה, אך אחרי ששיחק בקבוצת הנוער ובקבוצת ב’ של המועדון, לא ממש קיבל את הקרדיט בבוגרת. מקטלוניה הוא עבר לכדורגל האנגלי כשחתם באסטון וילה, משם עבר למידלסבורו והחל מ-2018 הוא בוולבס. הקיצוני בן ה-26 הסכים לקצץ במשכורתו על מנת להגיע לקבוצה של צ’אבי, שרצה מאוד בשירותיו ולכן המשא ומתן צבר תאוצה באופן מהיר, אחרי שכבר נדמה היה שטוטנהאם תשים ידה על השחקן.
למרות זאת, טראורה מגיע לברצלונה אחרי עונה אישית לא טובה. 20 הופעות הוא רשם במדי וולבס, ובהן כבש שער אחד בלבד והוא ללא בישולים כלל. בסך הכול הבקיע 11 שערים ובישל 18 ב-154 הופעות בקבוצה האנגלית. הוא יוצג אצל הקטלונים ביום רביעי הקרוב, כשלקבוצתו החדשה תהיה אופציה לרכוש אותו בגובה 30 מיליון אירו. יפרח בחזרה בברצלונה?