1 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד חוגג
ארלינג הולאנד חוגג
ארלינג הולאנד חוגג
(רויטרס)
ארלינג הולאנד רק בן 21, אך נדמה שהוא איתנו כבר לא מעט שנים כששמו לא יורד מהכותרות. דורטמונד מנסה לשמור עליו, אריות היבשת רודפות והוא נחוש לשמור על שתיקה מסוימת: “רק רוצה לשחק כדורגל”, לדבריו. בזמן שהוא מתאושש מפציעה, הנורבגי התראיין ל-Sky Sports ונשאל על כמה סוגיות.
ראשית, הולאנד נדרש בשאלה מי הם שלושת השחקנים הגדולים בעולם כיום לדעתו: “זו שאלה קשה. לדעתי שרוברט לבנדובסקי הוא מספר אחד, הכי טוב בעולם. מבחינתי גם קארים בנזמה מדהים, אבל גם ליאו מסי. עבורי הם ביחד במקום השני והשלישי. למדתי הרבה מאוד מג’יימי ורדי, צפיתי בשחקנים שנכנסים מאחור עם הכדור, הוא עושה את זה אולי הכי טוב שיש וראיתי כיצד הוא מבצע את זה”.
החלוץ התייחס לציטוט שאמר לאחרונה, כאשר טען שדורטמונד לוחצת עליו לקבל החלטה, והסביר: “הרבה אנשים דיברו, אני לא רוצה להגיד יותר מדי בעניין הזה. אמרתי את מה שהיה לי לומר”.
על המטרות להמשך הקריירה: “אני חושב שאני יכול להשתפר בכל הפרמטרים של המשחק, להיות מהיר יותר, עם סיומת טובה יותר. העיקר עבורי זה לא להיפצע, אני מקווה לשחק כמה שיותר משחקים ולהימנע מהפציעות החוזרות, זה העיקר. אני מתאמן חזק ואחזור בקרוב”.