1 צפייה בגלריה
טיירוס מגי
טיירוס מגי
טיירוס מגי
(חגי מיכאלי)
רגע לפני שהיא מתחילה את שלב הטופ 16 בליגת האלופות, הפועל חולון קרובה מאוד לצרף את טיירוס מגי. השחקן בן ה-30 שזכה עם הקבוצה בליגה הבלקנית בעונה שעברה בטרם עבר לסן פבלו בורגוס, מנהל שיחות מתקדמות עם המועדון שרוצה מאוד להשיבו והעסקה בין הצדדים קרובה.
בינתיים, חולון הודיעה הערב (חמישי) על החתמתו של הפורוורד היידן דלטון (26, 2.03). השחקן צפוי לנחות בארץ בסוף השבוע הקרוב ולעמוד לרשותו של גיא גודס כבר ביום שלישי במשחק מול דיז’ון בליגת האלופות.
דלטון מגיע לחולון לאחר שני חוזים קצרים עליהם היה חתום העונה, הראשון בבורג הצרפתית והשני בבורגוס הספרדית. לפני כן שיחק במשך שתי עונות בנימבורק הצ'כית שם קלע 10.2נק', קטף 5.9 רב' ומסר 1.8 אס' ב-21 דקות בממוצע בליגה ו-11.7 נק', 7.2 רב' ו-2.3 אס' בממוצע במסגרת ליגת האלופות. הפורוורד הינו בוגר מכללת וויומינג בשורותיה העמיד בעונתו האחרונה ממוצעים של 17.7 נק', 7.8 רב' ו-2.6 אס' למשחק.
מאמן הקבוצה, גיא גודס, התייחס לצירופו של היידן: "דלטון שחקן גבוה וארוך בעמדה 4 עם קליעה טובה וניסיון של שנתיים בנימבורק בליגת האלופות. מדובר בשחקן קבוצתי ואקטיבי שמשחק חזק מאוד, אחד כזה שיכול לתת לנו עומק ועזרה לקראת המאבקים הקשים בליגת האלופות, בליגה ובגביע".