3 צפייה בגלריה
רטין אובאסוהן מאוכזב
רטין אובאסוהן מאוכזב
רטין אובאסוהן מאוכזב
(רפי בן חקון)
"פשוט לא שיחקנו טוב, ההפסד הזה כאב", הודו בהפועל ירושלים לאחר ה-85:75 אמש (חמישי) לפרומיטיי האוקראינית. עשה רושם כי המפגש שקיבלנו כעת היה להמשך ישיר של קודמו, שנערך רק 48 שעות קודם לכן על הפרקט בפיס ארינה. השחקנים מהבירה היו שבורים, כמוהם היו גם אנשי הקבוצה שראו את העייפות כאחד הגורמים העיקריים לאשר התרחש במשחק שלמעשה היה האחרון של האדומים בליגת האלופות של פיב"א.
בניגוד למשחק הראשון בסדרה בו חניכיו של יותם הלפרין פשוט התפוצצו כבר ברבע הראשון, הפעם הייתה זו פרומיטיי שהשתלטה על המשחק כבר מההתחלה בדרך ליתרון בן 15 נקודות. באותן הדקות בסביבת המועדון היו את מי שעדיין האמינו כי השחקנים אכן יוכלו לא רק לטפס בחזרה, אלא גם לנצח את המשחק. "זה קשה מנטלית כל פעם להתקרב", אמרו בהפועל ירושלים כשניסו להסביר את מסע התלאות שעברו במשחק כאשר כל פעם התקרבו למרחק נגיעה אך פרומיטיי בכל פעם הצליחה לברוח.
הגיבור הטראגי היה ללא ספק ג'יילן אדאמס, שאט-אט הפך העונה לאחת ההפתעות המאוד נעימות, כאשר יכולת צבירת הנקודות שלו הייתה מרשימה במיוחד, ודווקא הוא, במשחק של להיות או לחדול על עונה שלמה, נקלע לערב קליעה לא טוב בלשון המעטה עם 5/20 מהשדה ומדד פלוס מינוס של 18- שהיה השני רק ל-21- של קייזר גייטס. השחקנים אמנם עזבו את הפיס ארינה כאשר הם שבורים, אך כשאדאמס ירד מהפרקט עם סיום המשחק לא הצליח לעצור את הרגשות ובכה.
3 צפייה בגלריה
ג'יילן אדאמס חודר
ג'יילן אדאמס חודר
ג'יילן אדאמס חודר
(רפי בן חקון)
השיח לאחר המשחק נגע לנושא החילופים ההגנתיים והמשימות ההגנתיות. בירושלים הבהירו כי למרות שפעילות הקבוצה נעצרה, הקורונה לא מהווה תירוץ לשני המשחקים הלא טובים אותם הציגו חניכיו של הלפרין בפרק זמן של יומיים. בשונה מהמשחק השני בסדרה, הפעם האדומים איבדו רק 12 כדורים, הבעיה ש-9 מתוכם היו של שחקני הקו האחורי.
בסביבת הקבוצה ניסו לסכם את המשחק: "הם פשוט קלעו טוב יותר מאיתנו". במועדון כעת מביטים הלאה ומנסים לשמור על אופטימיות לאחר ההדחה הכואבת שלוותה בתחושת אכזבה עצומה. "ננסה לסיים את העונה הזו עם תואר", הוסיפו בירושלים, בינתיים, הקבוצה תזכה למנוחה עד לשבת הבאה כאשר היא תגיע לדרייב אין למשחק מול הפועל תל אביב במסגרת רבע גמר גביע המדינה.
3 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(רפי בן חקון)
רטין אובאסוהן אמר: "זה היה משחק קשה. ברור שהמשחק לא הלך לכיוון שרצינו, אני רוצה לתת קרדיט לקבוצה. הייתה תקופה מאוד חשוכה עבורנו, אבל אני גאה שנתנו לעצמנו כקבוצה הזדמנות. אם אתה מסתכל על העונה, יש עליות ומורדות. יש רגעים שאנחנו צריכים לשחק הכי טוב. ולא היינו במיטבנו הפעם. יהיו עוד משחקים קריטיים בהמשך העונה. לא הבאנו את הפוטנציאל המקסימלי שלנו. אנחנו צריכים לעשות דברים טוב יותר. אני לוקח אחריות מלאה, הייתי יכול והייתי צריך לשחק טוב יותר”.
ג'יילן אדאמס הוסיף: "בעיקר מאוכזב מעצמי. הייתי יכול לעשות הרבה יותר כדי לסייע לקבוצה לנצח. המסע האירופי שלנו נגמר. היינו עם 0 ניצחונות ושלושה הפסדים. הצלחנו לצאת מהבור, סיימנו במקום השני ואז הפסדנו את הסדרה אחרי שהובלנו, זה קשה. נתנו להם לצבור ביטחון. זה שהאריסון הורחק והם ניצחו אותנו במשחק השני נתן להם ביטחון למשחק. בסוף אנחנו צריכים לזכור שהתברכנו לשחק כדורסל. מה ‘אובה’ אמר לי בסיום? אני צריך לשמור על הראש מורם. כולם תומכים בי וגאים בי”.