2 צפייה בגלריה
דניל מדבדב ורפאל נדאל
דניל מדבדב ורפאל נדאל
דניל מדבדב ורפאל נדאל
(רויטרס)
רגע האמת של אליפות אוסטרליה הפתוחה מתקרב בצעדי ענק. הבוקר (שישי) הושלם שלב חצי הגמר כאשר רפאל נדאל המשיך את המסע הנפלא בטורניר ועשה צעד נוסף לעבר תואר גראנד סלאם נוסף, אך הוא יצטרך לחלוף על פני משוכה קשה מאוד בדמות דניל מדבדב. הספרדי, המדורג 5 בעולם, גבר 3:6, 2:6, 6:3 ו-3:6 על מתאו ברטיני (7). הרוסי, המדורג 2 בעולם, ניצח 6:7(5), 6:4, 4:6 ו-0:0 את סטפנוס ציציפאס (4).
בהיעדרם של רוג’ר פדרר ונובאק ג’וקוביץ’, נדאל יודע היטב כי זו הזדמנות פז לעבורו לזכות בגראנד סלאם ה-21 ולהשאיר מאחור את שני יריביו. דומה משהו לרבע הגמר מול דניס שפובלוב, גם הפעם נדאל ניצח די בקלילות את שתי המערכות הראשונות בתוצאה 3:6 ו-2:6 אך נראה עייף מאוד בהמשך.
במערכה השלישית ברטיני נכנס לעניינים, נדאל לא הצליח להתמודד עם ההגשות והאיטלקי ניצח 3:6 בצורה מרשימה. המערכה האחרונה הייתה מלחמה של ממש משני הצדדים וכלל משחקונים נפלאים. הספרדי, שכאמור איבד יתרון דומה ברבע הגמר, החזיק מעמד הפעם ולבסוף הכריע עם 3:6 שסידר לו את הניצחון במשחק כולו.
2 צפייה בגלריה
רפאל נדאל
רפאל נדאל
רפאל נדאל
(רויטרס)
המפגש השני הבטיח רבות, כאשר הפגיש בין שניים מהטאלנטים הגדולים בענף, ואכן הוא קיים. כבר מהרגע הראשון קיבלנו קרב נהדר והמערכה הראשונה הייתה שוויונית במיוחד, אך הסתיימה בשובר שוויון ו-6:7 לזכות הרוסי, שעמד על 22/22 בהגשות עד שהיווני קטף נקודה על חשבונו.
ציציפאס לא התרגש וניצח 4:6 את המערכה השנייה, במהלכה קיבלנו רגע חריג. דניל מדבדב התפרץ על השופט בצורה יוצאת דופן בטענה שהיווני מקבל עצות ממאמנו, בניגוד לחוקה. "אתה טיפש?! תסתכל עליי, אני מדבר אליך! איך אתה יכול לשפוט כל כך גרוע בחצי גמר גראנד סלאם?”, זעם הרוסי. מדבדב נרגע ועלה היטב למערכה הבאה אותה ניצח 4:6. במערכה הרביעית ציציפאס כבר לא הצליח להתמודד מול העוצמות של הרוסי וזה ניצח 1:6 בדרך לגמר.