4 צפייה בגלריה
לואיס דיאס ופרנק למפארד
לואיס דיאס ופרנק למפארד
לואיס דיאס ופרנק למפארד
(רויטרס)
חלון ההעברות מתחמם לקראת הישורת האחרונה. פחות משבוע נותר עד לסגירתו באירופה והקבוצות מנסות להתחמש ברגע האחרון על מנת להגיע למאני טיים של העונה עם סגל רענן. כמדי יום אנחנו מרכזים את כל הדיווחים והעדכונים על השחקנים והקבוצות.

עסקאות רשמיות

# דושאן ולאחוביץ’ חתם באופן רשמי ביובנטוס וקיבל את הספרה 7 שהשאיר אחריו כריסטיאנו רונאלדו.
# שעות לאחר העזיבה של דניאל וואס לטובת אתלטיקו מדריד, ולנסיה צירפה בהשאלה את אילאיש מוריבה, אקס ברצלונה, שעבר ללייפציג בקיץ. השחקן חוזר לספרד בהשאלה עד סוף העונה.

ספקולציות חמות

# פרנק למפארד, שסיים את דרכו בצ’לסי והוחלף בתומאס טוכל, בדרך להפוך למאמנה של אברטון. הוא כבר הגיע לסיכום עם הטופיז ורק החתימה הרשמית נותרה.
# כלי התקשורת באנגליה מדווחים כי העברתו של שחקן הכנף של פורטו, לואיס דיאס לליברפול, כבר סוכמה. הקולומביאני כבש העונה 16 שערים והוסיף עוד שישה בישולים, מה שעורר את ראשי המועדון לרכוש אותו, בסכום העומד על 65 מיליון אירו כולל בונוסים (45+20). הקשר לפי הפרסומים כבר סיכם את תנאיו לחמש שנים במועדון, ולאור כך דיבוק אוריגי וטקומי מינאמינו עשויים לעזוב. המשכורת של השחקן תעמוד על 56 אלף ליש”ט בשבוע בלבד, פחות מהשוער השלישי אדריאן.
# אחרי שהובהר כי ניקלאס זולה יעזוב את באיירן מינכן בסיום העונה, הבווארים החלו בשיחות עם בלם שימלא את מקומו של הגרמני. כריסטיאן פאלק אישר כי בימים האחרונים נוצר קשר בין המועדון לנציגיו של מתיאס גינטר, בלם הנבחרת שיעזוב את בורוסיה מנשנגלדבאך בסוף העונה. עם זאת, המטרה העיקרית של באיירן היא לנסות להחתים את אנטוניו רודיגר או אנדראס כריסטנסן, צמד הבלמים שמסיימים חוזה בצ’לסי.
# בספרד טוענים כי אתלטיקו מדריד רוצה להשאיר אצלה את אלברו מוראטה, זאת על מנת לשמש כמחליפו של לואיס סוארס שלא צפוי להמשיך. בכך, עושה רושם שהספרדי מתרחק מברצלונה שמעוניינת בו, אך שום דבר עדיין לא סגור בגזרתו.
4 צפייה בגלריה
אלברו מוראטה
אלברו מוראטה
אלברו מוראטה
(רויטרס)
# ניוקאסל מתקרבת לרכש. ברונו גימראייש מליון עתיד להגיע לאנגליה לאחר שהושג סיכום בין הקבוצות והמגפייז ישלמו 40 מיליון אירו + שמונה מיליון בבונוסים. נותר רק הסיכום הסופי מול השחקן הברזילאי.
# לפי דיווחים שונים באנגליה, ג’סי לינגרד מאוכזב שמנצ’סטר יונייטד מסרבת לתת לו לעבור בהשאלה ו”נואש” להגיע לניוקאסל. הקשר ההתקפי רוצה לשחק במונדיאל הקרוב, אבל גם הוא יודע שהוא יצטרך יותר זמן על הדשא על מנת לקבל זימון מגארת’ סאות’גייט.
4 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם ג'סי לינגרד
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם ג'סי לינגרד
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם ג'סי לינגרד
(רויטרס)
# פאריס סן ז’רמן רוצה להתחזק ועדיין מנסה לצרף את קשרה הצרפתי של טוטנהאם, טנגוי אנדומבלה, בהשאלה. השיחות בין הצדדים מתקדמות.
4 צפייה בגלריה
טנגוי אנדומבלה
טנגוי אנדומבלה
טנגוי אנדומבלה
(רויטרס)