2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(ראובן שוורץ)
בזמן שהיא ללא ניצחון ליגה במשך סיבוב שלם, מכבי פתח תקווה תחל רצף של שלושה משחקים אשר מוגדרים במועדון כ״גמרי גביע״, כשקודם כל היא תתארח היום (שבת) ב-18:00 אצל יריבתה לתחתית, הפועל נוף הגליל, למשחק קריטי ביותר.
המאמן ניר קלינגר יזכה לסגל כמעט מלא, כאשר ירדן כהן ימשיך להיעדר בעקבות דלקת במפשעה וכמוהו גם ניקו אולסק שיחסר למאמן למשך שלושה שבועות נוספים לפחות. מי שעוד לא יהיה בסגל, הוא הקשר בן רייכרט, שהפסיק להתאמן עם הקבוצה וצפוי להגיע לגמר חשבון סופי בראשון, אז גם יעזוב רשמית. הקשר מעדיף להישאר בליגת העל, אך גם לא פוסל אפשרות לעבור לשחק בקבוצת צמרת בליגה הלאומית.
גם לאלסנה דומבייה מחפשים בפ״ת קבוצה בעסקת השאלה, כאשר עדיין לא נמצאה אחת כזו בליגה הלאומית. בכל אופן, גם הוא הפסיק להתאמן עם הקבוצה. שחקן הרכש, אבובאקר דומבייה, יערוך רק היום אימון בכורה עם חבריו ולא נראה שיהיה בסגל. יש לציין שהשחקן מחוף השנהב יקבל את המספר 27, אותו לבש גם בנתניה, אשר התפנה לאחר עזיבתו של ירוסלאב מיחאליק.
2 צפייה בגלריה
אבובקאר דומביה
אבובקאר דומביה
אבובקאר דומביה
(באדיבות המועדון)
בנושא אחר, אוהדי פתח תקווה ממשיכים במחאה. אחרי השלטים שהונפו במשחקים האחרונים כנגד היו״ר אבי לוזון, כעת, מי שנמצא במוקד הוא יו״ר העמותה, סלע מנדל. אוהדי הקבוצה מתכננים בקרוב הפגנה מול ביתו, כאשר הם צפויים לפנות למשטרה במטרה לקבל אישור לכך.
“יש לנו סדרת משחקים שמתחילה. משחקים על החיים שלנו בליגה, משחקי הישרדות. אנחנו עושים הכול ושחקנים שנמצאים פה כמה שנים מבינים שהזמן לא משחק לטובתנו ואנחנו חייבים להתחיל לנצח”, אמר ניר קלינגר. “להראות שהשיפור במשחק שלנו בא לידי ביטוי גם בנקודות. זה משחק על שש נקודות, משחק קשה, אבל אנחנו מוכנים מבחינה מקצועית ומנטלית ואני בטוח שהשחקנים יספקו את הסחורה”.
הקפטן אריק ינקו הוסיף: “כל משחק עכשיו יהיה על שש נקודות ואנחנו מבינים את המצב שלנו ואנחנו חייבים לנצח. גם אם יש לחץ, אנחנו חייבים לבוא ולעשות את העבודה ולנטרל את כל הרעשים מסביב”.
הרכב משוער: אריק ינקו, דור אלו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, איתן אזולאי, עידו שחר, ארד בר, אור אינברום, לאמק בנדה וג’יימס אדניי.