1 צפייה בגלריה
טיירוס מגי
טיירוס מגי
טיירוס מגי
(חגי מיכאלי)
כעת זה סופי ורשמי: כפי שפורסם ב-ONE, טיירוס מגי חזר להפועל חולון. הרכז, שזכה עם הקבוצה בליגה הבלקנית בעונה החולפת בטרם עבר לבורגוס הספרדית, חתם היום (שישי) רשמית על החוזה עד לסיום העונה במועדון הסגול, לו הוא ינסה לסייע במטרות גם העונה, בין השאר בליגת האלופות של פיב”א.
מגי אמר: “אני שמח מאוד לחזור, אני יודע שהאוהדים נרגשים וכך גם אני. אני מגיע עם רצון לעזור לחברים שלי לקבוצה ולצוות להגיע להישגים”. המאמן גיא גודס הוסיף: “שמחים על חזרתו של טיירוס למשפחת הפועל חולון. כולנו מכירים את היכולות המקצועיות שלו מהעונה שעברה ואת החיבור למועדון ולאוהדים הסגולים. טיירוס כשחקן מביא המון תשוקה, רצון ומאמץ להיות הכי טוב שאפשר וזה מתאים לגישה של הפועל חולון להעמיד את הקבוצה הכי טובה והכי איכותית בשביל להיאבק על כל המטרות השנה”.
יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, אמר: “זה יום מיוחד עבורנו, להחזיר למועדון שחקן בסדר גודל של טיירוס. הרצון לחזרתו של טיירוס היה גדול הן מצידו והן מצידנו. זה לא פשוט בתקופה הזאת של הקורונה לעשות את הצעדים שעשינו ואני שמח שכשנוצרה ההזדמנות נרתמו מספר אנשים למשימה כדי שנוכל להוציא את המהלך לפועל וכאן המקום להודות להם”.