1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ב"ש
שחקני הפועל ב"ש
שחקני הפועל ב"ש
(ראובן שוורץ)
אחרי הניצחון החשוב על מכבי פתח תקווה, בהפועל באר שבע שואפים לפתוח רצף ניצחונות חדש שישכיח את שני ההפסדים הרצופים, למכבי חיפה ולמכבי תל אביב. יחד עם זאת, בבאר שבע יודעים שהמשימה היום (שבת, 15:00) נגד הפועל ירושלים תהיה לא פשוטה, בטח אחרי היכולת של השחקנים של זיו אריה במחזור האחרון מול האלופה.
היכולת ב-1:1 מול הירוקים גורמים לצוות המקצועי בקבוצה לכבד עוד יותר את הירושלמים והמטרה היא לדאוג שהשחקנים יבואו דרוכים מספיק. "כל משחק בליגה הוא מוקש מבחינתנו", אמרו בבאר שבע. "הפועל ירושלים קבוצה מאומנת מאוד וממושמעת, ראינו איך הם שיחקו בסמי עופר. זה לא סוד שאחרי שני ההפסדים למכבי תל אביב ומכבי חיפה הביטחון מעט נפגע והחזרנו חלק ממנו אחרי פתח תקווה, אבל המטרה היא המשכיות”.
המאמן רוני לוי ייאלץ להסתדר כידוע ללא ניקיטה רוקאביצה הפצוע, אותו מנסים להכשיר למחזור הבא מול מכבי נתניה, וגם בלי החלוץ איתי שכטר. שגיב יחזקאל שחזר בתחילת השבוע מקורונה לא צפוי לפתוח בהרכב, כאשר יוג'ין אנסה שלא מצליח לחזור ליכולת של תחילת העונה, צפוי לפתוח בחוד.
לוי ימשיך במערך של ארבעה שחקני הגנה, כאשר איאד אבו עביד ישחק כמגן הימני ויאפשר לו בכך מעבר לקו שלושה בלמים תוך כדי משחק. מריאנו בריירו, רמזי ספורי ואנדרה מרטינס ימשיכו בקישור, כאשר שלישיית ההתקפה לפי התרגול תכלול את רותם חטואל ודנילו אספריה, שגם הוא מחלים מקורונה, וכאמור את אנסה.
הרכב משוער: עומרי גלזר, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, הלדר לופס, מריאנו באריירו, אנדרה מרטינס, רמזי ספורי, דנילו אספריה, רותם חטואל, יוג'ין אנסה.