2 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(לילך וויס)
ללא גייאגון פארפה, שסובל מקרע בשריר האחורי ויחזור אולי למשחק בשבוע הבא מול הפועל באר שבע, מכבי נתניה תארח ביום ראשון (20:30) את האלופה מכבי חיפה לקרב חשוב במאבק שלה על כרטיס לפלייאוף העליון.
“יש אווירה טובה והשחקנים גם מתאמנים בצורה טובה”, אמר המאמן בני לם לקראת המשחק. “רואים את זה במגרש בשני המשחקים האחרונים, מול בני סכנין ומכבי תל אביב. אנחנו משחקים מול שלוש הגדולות, אבל מגיעים בלי רגשי נחיתות. במשחק האחרון אנחנו מרגישים שהפסדנו שתי נקודות. אני לא חזיר ויכול להיות שאם היו שואלים אותי לפני המשחק הייתי אומר שתיקו זה גם טוב, אבל באופן כללי הפסדנו שתי נקודות ואנחנו רוצים להביא אותן מול מכבי חיפה”.
לם התייחס ליריבה, אותה הוא מכיר היטב: “מכבי חיפה קבוצה מצוינת ואני לא צריך להרחיב גם על כמות השערים שהיא הבקיעה. אנחנו נבוא ונראה את נתניה. הקהל יכול להתגאות בקבוצה שלו ואנחנו באים לנצח את המשחק”.
2 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(חגי מיכאלי)
ומה בנוגע לרכש? כפי שפרסמנו, במועדון סימנו את קשר בית״ר ירושלים, לירן רוטמן, כמועמד המוביל לחלק ההתקפי. במידה שהמגעים לא יצלחו והוא לא ישוחרר, היהלומים יפנו לעמית זנטי ששוחרר מבני יהודה.
במכבי נתניה עדיין רוצים להתחזק בשחקן זר להתקפה, כאשר במועדון סיפרו כי הרצון הוא לצרף שחקן שיכול לשחק גם כשחקן כנף וגם כחלוץ.