2 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(רפי בן חקון)
אחרי הפרסום על הרצון של השרה לשעבר, ח”כ מירי רגב, לעזור לבית”ר ירושלים ולרתום אנשי עסקים, הנאמן של המועדון, עו”ד יצחק יונגר, זועם ואומר הערב (שישי) ל-ONE: ”מירי רגב לא עשתה כלום ולא עושה כלום, הכול בלבולים. אם יש לה מישהו שמוכן לעזור היא מוזמנת לפנות לנאמן. זה שרגב מכירה מישהו שקשור, לא עושה אותה למישהי שעוזרת למועדון”.
בתוך כך, הנאמן עו”ד יונגר מתנהל מול הקבוצה האמריקאית ובסביבת בית”ר הביעו אופטימיות שבסופו של דבר יגיעו להסכמות עם האמריקאים, שבשלב ראשון יעבירו מענק לקבוצה שתמשיך להתקיים ובמקביל ימשיכו את המו”מ המתנהל בין הצדדים לרכישה, כאשר ברור לכולם שהכול צריך להיסגר עד לתחילת השבוע הבא.
כמו כן, בנושא שמונה מיליון ש”ח, שניסו להעביר כהלוואה מחברת צ’רלטון למועדון על חשבון זכויות שידור עתידיות, עולה, כפי שפרסמנו ב-ONE, כי נדרש ממשה חוגג שייתן התחייבות בכתב שאם לא ימכור את הקבוצה עד תאריך מסוים, הבקרה או גורם נאמן יוכל למכור את הקבוצה ללא תנאים מצד הבעלים.
עד שלב זה הדבר לא נעשה מבחינת הבעלים וכמו כן ל-ONE נודע כי בצ’רלטון בשלב זה לא מוכנים לשים את הכסף, בעיקר מבחינת החשש שאם בית”ר תגיע לפירוק אז הם לא יהיו הנושים הראשונים ובשל כך גם יכולים לאבד את הכסף. לפי גורמים, צ’רלטון מוכנה להעביר כסף למנהלת הליגות ושהיא זו שתעביר למועדון את הכסף, אך במנהלת כלל לא צריכים את צ’רלטון להעביר כספים. למנהלת יש די והותר כסף להעביר בית”ר ירושלים, אם היו רוצים. בנוסף, במנהלת לא יסכנו את הכסף של שאר הקבוצות, כל עוד אין שינוי בבעלות.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג בבית וגן. בית"ר תסתבך בחובות שלו?
משה חוגג בבית וגן. בית"ר תסתבך בחובות שלו?
משה חוגג בבית וגן. בית"ר תסתבך בחובות שלו?
(אורן בן חקון)
כפי שפורסם, הרבה גורמים היו מוכנים להעביר כסף למועדון הירושלמי אם היו יודעים שחוגג כבר לא הבעלים ואין לו שום קשר לקבוצה. כעת, גורמים מצפים שחוגג יעשה את הצעד הדרוש ויבין שההתנהלות שלו כיום פוגעת מאוד במועדון מהבירה והגיע הזמן שיגיד תודה ולהתראות.