1 צפייה בגלריה
ג'ה מוראנט
ג'ה מוראנט
ג'ה מוראנט
(רויטרס)
כאשר הוא רק בעונתו השלישית ב-NBA ובעודו בן 22 בלבד, ג’ה מוראנט הוא כבר אחד השחקנים הבולטים בליגה הטובה בעולם, והלילה (בין שישי לשבת) הוא סיפק הוכחה נוספת להיותו אחד הפרוספקטים המסקרנים ביותר כששבר בלילה אחד שני שיאי מועדון בדרך ל-109:119 על יוטה.
מוראנט סיפק טריפל-דאבל נפלא של 30 נקודות, 10 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, בנוסף לבלוק וחטיפה, ובכך, הפך לשחקן הגריזליז שרושם טריפל-דאבל עם מספר הנקודות הגבוה ביותר. בנוסף, הוא הפך לשחקן הראשון בתולדות ממפיס שקולע 30 נקודות או יותר בחמישה משחקים רצופים.
מוראנט התייחס בסיום לניצחון ואמר: “אני חושב שהניצחון הזה היה חשוב, אני חושב שהטריפל-דאבל הזה היה נחוץ כדי לנצח במשחק. זה היה ערב טוב בכל המובנים מבחינתי”. מאמן ממפיס טיילור ג’נקינס פרגן למוראנט כשהתייחס לבחירתו לחמישייה באול-סטאר הקרוב: “ברגע ששמעתי את זה פשוט צעקתי ‘יש, יש, יש’ בלי הפסקה”.
שחקן נוסף שרשם לילה היסטורי הוא יאניס אנטטוקומפו, שרשם משחק נהדר עם 38 נקודות, 13 ריבאונדים וחמישה אסיסטים, הוביל את מילווקי ל-108:123 על ניו יורק ניקס והשווה את שיאו של לא אחר מאשר קארים עבדול ג’באר האגדי כשהפך לשחקן השני בלבד בתולדות הבאקס שרושם 15 משחקים רצופים או יותר עם 25 נקודות ומעלה.
אגב, הגריק פריק, שכזכור, הוביל בעונה שעברה את הבאקס לאליפות ה-NBA השנייה בלבד בתולדותיהם, השווה את שיאו של קארים עבדול ג’באר גם בגזרה נוספת. זה קרה עם בחירה למשחק האולסטאר בפעם השישית ברציפות, שיא מועדון בו החזיק הסנטר האגדי, שזכה עם מילווקי באליפות הראשונה ב-1971, והגיע כשחקן של המועדון לשישה משחקי אולסטאר מתוך ה-19 אליהם הגיע במהלך הקריירה המפוארת שלו.