1 צפייה בגלריה
אנדריק
אנדריק
אנדריק
(טוויטר)
כשהוא בן 15 בלבד, עתידו של אנדריק, הכישרון יוצא הדופן של פלמיירס הברזילאית, תופס כותרות בכל רחבי ספרד. ע”פ דיווח שהתפרסם ב’מארקה’, שחקן ההתקפה הברזילאי קיבל אור ירוק להתחיל מגעים עם קבוצות שמעוניינות בו מאירופה, כאשר הרצינית ביותר מביניהן היא ריאל מדריד שכבר גיששה בעניינו. כמו כן, גם ברצלונה הוזכרה כמועמדת לקלוט את השחקן.
בספרד בטוחים כי פלמיירס, שמודעת לגודל הכישרון שיש לה בידיים והצמידה לו סעיף שחרור לא הגיוני של 100 מיליון אירו, לא תעמוד בדרכו של השחקן ומספרים כי בפגישה בין הצדדים כבר אפשרה לו לנהל שיחות עם המעוניינות בו. אפשרות נוספת היא שפלמיירס עצמה תקנה את כרטיסו של השחקן בעת שיחתום על חוזהו המקצועני הראשון בגיל 16, ולאחר מכן תמכור אותו לאירופה.
בקרוב יתחילו המגעים לחוזה המקצועני הראשון של אנדריק, שיוכל לחתום ולעלות לקבוצה הבוגרת רק ביולי, כשיגיע לגיל 16, כאשר עד אז יוכל להתעסק בהצעות שיש לו מאירופה. פלמיירס ידועה כקבוצה קשוחה במשא ומתן על שחרור שחקנים, כאשר רק לאחרונה דחתה הצעות של 8 ו-10 מיליון אירו מאייאקס עבור ג’ובאני הנריקה, כישרון בן 18 שמוערך בכ-60 מיליון אירו. בכל אופן, במקרה של אנדריק, עושה רושם שהקבוצה הברזילאית לא תעמוד בדרכו של השחקן.