1 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(ראובן שוורץ)
בית”ר ירושלים ממשיכה לנסות למצוא דרך להציל את עצמה ולהביא רוכש או קבוצת רוכשים שתיקח את הקבוצה מידיו של משה חוגג, וכעת מתברר שקבוצת הרכישה האמריקאית המדוברת כבר קורמת עור וגידים. ל-ONE נודע כי ג’ושוע ג’ייקובי, איש עסקים אמריקאי המתגורר בניו יורק, הוא אחד מהרוכשים האמריקאים החברים בקבוצת הרכישה. משפחה נוספת שקשורה לעסקת הרכישה ומנהלת משא ומתן עם הקבוצה, היא משפחת טאוויל מניו יורק, שנחשבת למשפחה שעוסקת בנדל”ן ונחשבת לאמידה מאוד.
ג’ייקובי, שמשמש כמנהל פיתוח עסקי ושיווק ב-Pico, עבד בעבר בשותפויות שיווקיות עבור חברת מדיסון סקוור גארדן. בקבוצת הרכישה נמצא גם איש העסקים אילן צדקה, וכמו כן, ישנו ניסיון לרתום את ארגון בית”ר העולמי.
ג’ייקובי למד ניהול ספורט באוניברסיטת קולומביה בניו יורק. הוא מתעסק בפיתוח עסקי ובעל שנים של ניסיון בשירותי תפקידי מנהיגות מרכזיים בתחום האתלטיקה המקצועית. הוא בעל מומחיות בחיפוש ובניית מערכות יחסים ובעל ידע בשוק החסויות. כיום הוא גם מנהל בכיר של פיתוח עסקי עבור New York Road Runners.
האמריקאי מתעסק בתרומה לאסטרטגיות שיווקיות בהתאמה לאגודות. בנוסף, הוא מעיד על עצמו: “היכולת שלי לנטר ולעקוב אחר מגמות בשוק בהתאם למטרות ולמדיניות החברה על מנת לגלות לקוחות פוטנציאליים חדשים הוכחה שוב ושוב במהלך הקריירה שלי עד כה”.
עוד הוא העיד על עצמו: “אני מקצוען בפיתוח עסקי, רהוט, ממוקד תוצאות, עם שנים של ניסיון מוצק בשירותי תפקידי מנהיגות מרכזיים בתחום האתלטיקה המקצועית. המומחיות שלי עם חיפוש אגרסיבי ובניית מערכות יחסים הוכחה בעקביות לאורך כל היסטוריית עבודתי. יש לי גם ידע מקיף ומעמיק של שוק החסות. אני מיומן מאוד בתרומה לאסטרטגיות שיווקיות בהתאמה עם עמותות וקשרים לפיתוח עסקי חדשים. לבסוף, אני מנחה מוכשר/נואם פומבי ומנהל משא ומתן (אם אני אומר זאת בעצמי)”.