4 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(ראובן שוורץ)
מכבי תל אביב נוהגת להתקשות כשהיא מגיעה למפגשים מול מ.ס אשדוד בי”א, וגם הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-20, הצהובים ממש לא ליקקו דבש בעיר הנמל. למרות זאת, בסיום חגגו שחקניו של מלאדן קרסטאיץ’ ניצחון 1:3 מתוק שהעלה אותם, לפחות זמנית, למקום השלישי בטבלה, על חשבון היריבה העירונית, הפועל תל אביב.
המאמן הסרבי אמר בסיום: “אני חושב שהייתה לנו מחצית ראשונה טובה, שלטנו במשחק והדבר היחיד שלא היה טוב זה ספיגת השער. היו לנו שניים-שלושה מצבים להוביל בהתחלה והחמצנו. זו המחצית הראשונה הכי טובה שלנו מאז שהגעתי. במחצית השנייה ראינו שלמכבי יש שחקנים טובים עם אופי שניצחו את המשחק. זה ניצחון חשוב עבור הפן המנטלי כי אחרי פיגור הבקענו שלושה שערים וניצחנו”.
בנוגע לשאלת החיזוק, אמר מאמן הצהובים: “אנחנו עובדים כל הזמן על חיזוק, יש לנו רק חמישה ימים אבל חייבים להבין שקשה להביא עכשיו שחקנים. אם לא יגיעו שחקנים אז גם זה בסדר. אין סיבה לאבד את הראש וגם אם נישאר עם הקבוצה הזו זה בסדר ונעשה הכי טוב שאפשר”.
על השארתו של אדוארדו גררו מחוץ לסגל הצהוב, הסביר קרסטאיץ’: “זה נורמלי, זה קורה בכדורגל. צריך לשים את זה בצד ולא להתעסק בזה עכשיו. יש פה 25 שחקנים וזה כל מה שיש לי לומר בנושא”.
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
שחקני מכבי ת"א חוגגים
(ראובן שוורץ)
כובש השער הראשון, טל בן חיים, הוסיף: “אני חושב ששבוע שעבר היה משחק לא קל, לא רק בגלל התוצאה, כי להבדיל מהיום שבאנו לנצח מהדקה הראשונה וגם כשנקלענו לסיטואציה לא נעימה עשינו את העבודה. שבוע שעבר עשינו 2:2 ולא הגיעה לנו נקודה. זה קשה שנראינו לא טוב מול הקהל שלנו וקיבלנו בוז. לבוא שבוע אחרי למגרש כל כך קשה ומעבר לניצחון להראות שבאנו לנצח ושידרנו את זה, אני חושב שמגיע שאפו גדול לכולם. למרות שאנחנו לא במאבק האליפות, אין לנו נקודות לאבד. הדי אן איי שלנו זה לסיים הכי גבוה אבל לא התחלנו טוב וכרגע מכוונים לנצח בכל ממשחק ולסיים הכי גבוה, במקביל לגביע”.
4 צפייה בגלריה
טל בן חיים כובש
טל בן חיים כובש
טל בן חיים כובש
(ראובן שוורץ)
מן העבר השני, רן בן שמעון המאוכזב סיפר: “חצי ראשון הובלנו ומכבי היו בהלם, אבל לא קיבלנו החלטות טובות במתפרצות, לא הבאנו שמומנטומים משתנים וצריך לדעת לנצל מצבים. אחרי זה המשחק התהפך כשקיבלנו כגול. בכללי למכבי הגיע ניצחון, הם היו יותר טובים היום. הייתה לי התלבטות קשה לגבי חמישה או ארבעה בהגנה וחמישה לא הסתדר. היינו מסוכנים אבל חשופים, אז שינינו מערך. אמרתי למונטרי קמהאני שאני מצטער על החילוף המוקדם. אי אפשר להיות נאיבי בהגנה חייבים, לסגור קווים ולהיות חדים ולא היינו שם”.
מאמן אשדוד נשאל על היעדרותו של קני סייף, אך לא חיפש תירוצים: “היה פה סגל מספיק טוב כדי לנצח, למרות שקני אחלה שחקן. צריך לשחק שונה מאיך ששיחקנו. אנחנו עושים הרבה דברים טובים וחבל שנפסיד פלייאוף עליון בגלל נאיביות. יש פה חברה צעירים, נעבוד ונמשיך, כי אנחנו משחקים כדורגל חיובי”.
4 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(ראובן שוורץ)
הקפטן של המארחת, גיל כהן, סיכם: “התחלנו טוב את המשחק וגם את החצי השני, אבל היה חוסר ערנות וקיבלנו שני שערים ואחרי זה חיפשנו שוויון, קיבלנו שלישי ונגמר הסיפור. כדי לסיים בפלייאוף צריך לשחק כמו בחצי הראשון בכל משחק. אני מאמין שנגיע לפלייאוף העליון.