3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(איציק בלניצקי)
בבית"ר ירושלים הביעו הערב (שבת) תקווה כי בתוך כ-48 שעות ייסגר הסכם מול הקבוצה האמריקאית, איתה מתנהל מו"מ תקופה ארוכה. בין הצדדים נשארו עוד לא הרבה פרטים לסגור הסכם הדרגתי, שבתחילה יהיה העברת סכום כספי לקבוצה, שיאפשר לה לסיים את העונה ויהווה מבחינתה את הזכות האופציה זכות ראשונים לרכישת המועדון.
הקבוצה האמריקאית מורכבת מאנשי העסקים, האמריקאי ג'ושוע ג'ייקובי מניו יורק והישראלי אילן צדקה המתגורר בשיקגו, וכן משפחת טאוויל מניו יורק, שתשלים את קבוצת הרכישה. השמות שמרכיבים את רכישת הקבוצה נחשפו לראשונה ב-ONE.
בבית"ר ירושלים מקווים שעד מחר בערב יוכלו להכריז על הסכם חתום מול הקבוצה האמריקאית, לאחר שהצדדים סיכמו את רוב הפרטים. אגב, מאז יום חמישי לא שמעו מסטפן מלול במועדון מהבירה. למרות שלא ראו שום העברה כספית שלו לחשבון הנאמנות, הוא עוד הרים טלפון לאנשי בית"ר במהלך שבוע שעבר וסיפר סיפורים.
3 צפייה בגלריה
סטפן מלול
סטפן מלול
סטפן מלול
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)
בבית"ר עשויים לרשום אותו לפסטיבל מספרי הסיפורים. בכל אופן, במועדון הירושלמי אומרים עליו דברים קשים, ומציינים כי רק בגלל משה חוגג נאלצו לפרסם הודעה רשמית של המועדון אחרי שב-ONE חשפנו את שמו.
בעניין חברת סינגולריטים שבבעלות חוגג, שחשפנו בזמנו ב-9.12.2021 את עניין ההלוואה הכספית בסך של 34.355,662 מיליון שקל שחוגג קיבל כהלוואה מהחברה שהוא בעל השליטה בה, הלווה את הכסף לבית"ר ירושלים וגלגל בסופו של דבר את החוב לקבוצה, שחייבת אותו כיום לסינגולריטים, גורמים הקשורים לבית"ר העריכו כי הקבוצה לא תסתבך עם רשות המסים.
זאת לאור כוונה שיש ככל הנראה של רשות המסים לגבות כסף על חיסכון של מס שנעשה פה למעשה לכאורה של סינגולריטים. בסביבת המועדון אמרו כי רשות המסים לא יכולה לבוא לדרוש כסף מהקבוצה וכי אם יש להם השגות, הם צריכים יהיו לפנות לחוגג וכי זו לא בעיה של בית"ר ירושלים. האם בית"ר אכן לא מעורבת ישירות בסלט הזה לכאורה? נראה בתקופה הקרובה.
בתוך כך, שר האוצר אביגדור ליברמן יזם פגישה עם ראש עיריית ירושלים, משה ליאון ויו”ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, מחר בצהריים בעניינה של בית”ר, ובה הוא מתכוון לבחון איך ניתן לעזור למצב. נשאלת השאלה במה שר האוצר יוכל לעזור לירושלמים? כזכור, אתמול (שני) מירי רגב, שרת התרבות והספורט לשעבר, אמרה שהיא פועלת לטובת בית”ר ירושלים, והנאמן עו”ד יצחק יונגר זעם ואמר ל-ONE שרגב לא עושה ולא עשתה כלום לטובת בית”ר. בקבוצה מהבירה הביעו תקווה שליברמן כן יעשה משהו שיוכל לעזור.
3 צפייה בגלריה
אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמן
(משה חרמון)