2 צפייה בגלריה
ליאל עבדה חוגג
ליאל עבדה חוגג
ליאל עבדה חוגג
(רויטרס)
ב-Daily Record הבריטי כינו אותו כ”שחקן הכי טוב של סלטיק הערב”, ובצדק. ליאל עבדה העניק לקבוצתו הסקוטית 0:1 יקר על דנדי יונייטד הערב (שבת) בזכות שער מאוחר בדקה ה-90 של ההתמודדות, כשכבר כולם חשבו שהמשחק ייגמר בתיקו מאופס ומאכזב.
מלבד האתרים הבריטים ששיבחו את השער של הישראלי, באתר הרשמי של סלטיק הטיבו לתאר את הרגע ורשמו: “הכדור הגיע לעבדה, שעם כל הלחץ שהיה עליו הוא בכל זאת היה הכי מגניב ורגוע באצטדיון, השתלט על הכדור ושלח אותו לפינה השמאלית העליונה”. גם מאמן סלטיק, אנג' פוסטקוגלו, התייחס לכישרון: “הוא אחד שמבין איך זה לשחק במועדון הכדורגל הזה ואת הציפיות שיש מאיתנו. היו לו כמה רגעים גדולים עבורנו והוא הבקיע שער נהדר”.
טום אינגליש, כתב ה-BBC, פרגן בטוויטר: “ליאל עבדה לא זוכה לסיקור שפורוהאשי וג'וטה מקבלים, אבל הוא היה החתמה מבריקה. כבר 12 שערים והוא רק בן עשרים. כבש שער גדול מאוד היום”.
2 צפייה בגלריה
ליאל עבדה חוגג  (מערכת ONE)
ליאל עבדה חוגג  (מערכת ONE)
ליאל עבדה חוגג (מערכת ONE)
(האתר הרשמי של סלטיק)
כמו כן גם כריס סאטון, ששיחק בסלטיק בעבר, החמיא לישראלי: “עבדה צעיר ומתוסכל לפעמים כשלא הולך, אבל יש לו הרגל נפלא להבקיע שערים! הופעה רעה של סלטיק למען האמת, אבל השחקנים הציגו הרבה אופי על מנת לנצח עם כל כך הרבה שחקני מפתח חסרים”.