3 צפייה בגלריה
שי ברדה
שי ברדה
שי ברדה
(חגי מיכאלי)
אצטדיון גרין אירח הערב (שבת) את הפועל נוף הגליל ומכבי פ”ת לקרב תחתית גורלי, בסיומו, המארחת של שי ברדה ניצחה 0:1 קטן אבל כ”כ גדול, שמעלה אותה מעל הקו האדום. המאמן, שי ברדה, דיבר בסיום.
“אני מאושר בשביל המקום הזה. יש פה מקום שנותן למאמנים לעבוד” אמר שי ברדה בסיום, “יש לי צוות מצוין, יש לי מנכ”ל והנהלה שעובדת. אני מאוד רוצה להשאיר את הקבוצה הזאת בליגה ועם כדורגל התקפי. היו חולים, היו כל מני חיסורים, אבל יש בר כהן, יש שוקרון ויש וולבלום, ואיתם ננצח. במחצית הראשונה לא מצאנו כ”כ הרבה פתרונות ועד ההרחקה זה היה די מאוזן, אבל זה הכדורגל. הצלחנו לנצל את זה. צריכים להמשיך”.
על היכולת של השוער מתן עמבר: “מעבר לזה שהוא שוער מצוין, זה בחור עם פנים כל כך טובות. מי שעובד קשה ויש לו פנים כ”כ טובות בסוף יצליח. אני גאה בו, הניצחון הזה באמת שלו. אני גאה בכל הילדים הצעירים האלה. יש גם שחקנים שלפעמים הם נמצאים ממש מתחת לרגליים וצריך לראות אותם. שוקרון הוא אחד מהם, בר כהן הוא אחד מהם. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, אנחנו עובדים מאוד מאוד קשה כדי להשיג את המטרה הזאת”.
3 צפייה בגלריה
שחקני נוף הגליל חוגגים
שחקני נוף הגליל חוגגים
שחקני נוף הגליל חוגגים
(לילך וויס)
לסיום, ברדה ריגש עם הקדשה מיוחדת של הניצחון לאישה היקרה לו מכל: “לפני שלוש שנים הייתי בגמר גביע המדינה והבטחתי לאמא שלי שאקדיש לה את הניצחון הזה, היא הייתה אחרי ניתוח ולצערי הפסדנו. היום היא אחרי עוד ניתוח והפעם ניצחנו, אז אני מקדיש לה את הניצחון הזה”.
מנגד, מכבי פ”ת של ניר קלינגר נמצאת בבור עמוק, ממשיכה להסתכל על כל הליגה מלמטה ורואה את הקו האדום כבר במרחק של שש נקודות. המאמן ניר קלינגר אמר בסיום: “תחושות כמו שצריכות להיות במצב כזה. המשחק היה בידיים שלנו, מחצית ראשונה הרגשנו טוב והיינו בשליטה ואז הגיעה ההחלטה ההזויה של השופט (ההרחקה של אור אינברום) ועשתה לנו בעיות קשות. שיחקנו מחצית שלמה בעשרה שחקנים, זה לא כזה ניכר במשחק אבל אני בטוח שאם לא ההרחקה הזאת הסיכויים שלנו היו יותר גבוהים. זה לא נעים, אבל זה הכדורגל. לא נוותר”.
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(לילך וויס)
המחאה של האוהדים לכיוונו של הבעלים אבי לוזון: “אני משתדל להתעסק בצד המקצועי. זה לא קל להפוך את האנרגיה והאמונה למקום חיובי, אבל אנחנו נעשה את זה בדם יזע ודמעות. אנחנו לא נוותר, נמשיך עד הסוף. שחקני הרכש? דומביה הגיע רק ביום חמישי ועשה רק אימון אחד, ניקולסקו הגיע לפני שלושה שבועות, לצערי היה חולה שבוע אחד וחזר להתאמן לאחרונה, הבלם שהבאנו גם עדיין לא בכושר, זו הבעיה בינואר, שמביאים זרים שלא תמיד נמצאים בכושר, אבל הם ייכנסו לכושר ואני בטוח שהם יעזרו לנו. בוודאי שאני מאמין אפשר להישאר, זה עדיין הפיך, אבל אנחנו קודם כל צריכים להסתכל על עצמנו ולא על היריבות שלנו”.
אוהדי מכבי פ"ת מוחים מחוץ לגרין