2 צפייה בגלריה
טום בריידי והגביע
טום בריידי והגביע
טום בריידי והגביע
(רויטרס)
דרמה גדולה וסערה של ממש בשעות האחרונות בארה”ב. ב-ESPN דווח הערב (שבת) כי לאחר קריירה ענקית גדול שחקני הפוטבול בכל הזמנים, טום בריידי, פורש בגיל 44, לאחר 22 שנים של משחק פעיל ב-NFL. עם זאת, אביו וסוכנו הכחישו את הדיווחים וטענו כי הקוורטרבק האדיר טרם קיבל הכרעה לגבי עתידו.
כבר לפני שבריידי הודח מהפלייאוף, אחרי שהפסיד עם טמפה ביי באקנירס ללוס אנג’לס ראמס, החלו לצוץ השמועות כי זו העונה האחרונה של הפנומן, שזכה בשבעה תארי סופרבול והוביל את ניו אינגלנד פטריוטס לטופ. כעת נראה כי בריידי פשוט רוצה לקחת את הזמן ולחשוב עם עצמו לגבי המשך הקריירה. כך או כך נראה כי עידן בריידי קרוב לקיצו ואנחנו כאוהדי ספורט לא נשכח לעולם את הקסמים שחולל על כר הדשא.
גם בגילו “המופלג” יחסית לספורטאי פעיל, בריידי המשיך לשכתב את ההיסטוריה של הענף הפופולרי ביותר בארצות הברית, אחרי שהוביל את טמפה ביי לזכייה בסופרבול של 2021. בסך הכל, בריידי לקח חלק ב-10 משחקי סופרבול בקריירה האגדית שלו, כשבשבעה מהם הוא ניצח ובחמישה קטף את תואר ה-MVP.
2 צפייה בגלריה
טום בריידי והגביע
טום בריידי והגביע
טום בריידי והגביע
(רויטרס)
שישה מתוך שבעת תארי האליפות שלו הגיעו במדים של ניו אינגלנד פטריוטס, אצלה שיחק במשך שני עשורים (2000-2020) מאז שהחל את דרכו ב-NFL. את התואר הנוסף השיג כאמור במדי טמפה ביי, שהייתה בסך הכל הקבוצה השנייה שלו בליגה.
בפן הסטטיסטי, בריידי מוביל את טבלת כל הזמנים של ה-NFL ביארדים ממסירות (84,500) ובמסירות לטאצ’דאון (624). הקוורטרבק הוא השחקן היחיד בתולדות הליגה שזכה ביותר מחמישה סופרבולים, כששבע האליפויות שלו מציבות אותו כשיאן הזכיות בתואר, יותר מכל שחקן וקבוצה (!). הוא כמובן גם היחיד שזכה חמש פעמים בתואר ה-MVP של המשחק הנצפה ביותר בארצות הברית.
משחק הכדורגל החדש שקורא תיגר על פיפא