2 צפייה בגלריה
אבירם ברוכיאן
אבירם ברוכיאן
אבירם ברוכיאן
(משה חרמון)
המצב בבית״ר ירושלים קשה מאוד, הקבוצה מתפרקת לנגד עיני האוהדים וגם שחקני העבר של המועדון כואבים את המצב. אחד מהם הוא אבירם ברוכיאן, שבמונולוג ל-ONE מספר על התחושות שלו והרצון מצידו לנסות לעזור. אחרי הסטורי העצבני בזמן התבוסה להפועל חיפה, שחקן העבר התייחס למצב הקשה במועדון ולרצונו לחזור.
״אני כואב, עצוב, עצבני, מה שתבחר. אני יודע שלא רצו להחזיר אותי לבית״ר, אבל זה שייך לעבר, אני עכשיו מדבר מתוך כאב, תנו לי לעזור, בחינם, בלי כסף, בלי משכורת, הבית שלנו במצוקה. אני מוכן עכשיו לבוא לעזור, מוכן לבוא בחינם, לא רוצה כסף, נטו מדאגה. דברים לא זזים, משבוע לשבוע הקבוצה מתרסקת, אנחנו חס וחלילה נרד ליגה, אני כבר לא יודע מה יקרה”, אמר ברוכיאן.
“למה אני לא בא למשחקים? שלא יחשבו שאני בא להוסיף שמן למדורה. במחצית יצאתי מהבית לסיבוב, הייתי עצבני, אני לא מוצא את עצמי. אני לא מאשים אף אחד, התפללתי לחזור לבית״ר וגם אם זה לא קרה בסוף אז לא נורא, עכשיו המצב קשה במועדון, אני מוכן לבוא לעזרה, לשיחה עם השחקנים, למשהו הכי קטן שאפשר, רק לעזור”, הוסיף.
2 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים המומים
שחקני בית"ר ירושלים המומים
שחקני בית"ר ירושלים המומים
(עמרי שטיין)
עוד אמר ברוכיאן: “השחקנים בבית״ר טובים, מצוינים, צריך להרים אותם, צריך לעשות דברים אחרת. הם מחכים שהזמן יעבור וצריך להרים אותם. כואב לי על השחקנים, חוויתי את זה, הייתה תקופה עם פינג׳ל שלא היו משכורות 3-4 חודשים, אבל עברנו את זה, לא נתנו למועדון להתרסק”.
“השחקנים מסכנים, הם מודאגים, המצב קשה, לי כואב, זה לא שאני יודע מה הכי נכון, רק מבקש אולי לעזור, אין לי שום אינטרס, בא לי שהמועדון הזה יבוא למקום מבטחים ואני אקום ואלך, אני כבר לא יודע מה להגיד, לא רוצה כסף לא תהילה לא כלום. המצב קשה, כואב לנו, מרחמים עלינו וזה משפיל. אני מבין את המורכבות שהמועדון נמצא בו, אבל אי אפשר לשבת בבית ולראות את זה״, סיכם.