2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים
(עמרי שטיין)
בהפועל חיפה יכולים להיות מרוצים אחרי התצוגה המרשימה וה-1:5 מול בית”ר ירושלים המתפוררת. הקבוצה הצפונית, במשחק תכליתי, חיברה שני ניצחונות והיא כבר במקום החמישי שמוביל לפלייאוף העליון. המאמן, אלישע לוי, נתן קרדיט בהרכב שפתח בניצחון מול נוף הגליל ובא על שכרו.
הבעלים, יואב כץ, כבר מכוון למשחק הראשון במסגרת רבע גמר הגביע מול בני יהודה בשלישי: "מול בני יהודה יהיה משחק קשה יותר. ההגנה של בית"ר לא ממש הייתה טובה. כואב בקשר לכל ארגון שדברים לא טובים קורים לו. כואב לראות איך זה מחלחל לשחקנים. חשבתי והזהרתי את השחקנים לפני המשחק, מה שקורה בבית"ר לא גורע מהניצחון שלנו".
על החלוץ הסלובני אלן אוז'בולט, שכבש שלושער ומסקרן לא מעט קבוצות לקראת העונה הבאה, אמר הבעלים: "יש לו כישרון לא רגיל. אלן נכנס לשטחים ויודע להוציא לפועל. אנחנו רוצים אותו והוא רוצה אותנו. יש לנו אופציה ואין סיבה שלא נממש אותה".
כץ התרשם מעוד מספר דברים אתמול: "אלון תורג'מן גם כישרון גדול. החלק שהכי התרשמתי ממנו הוא שהשחקנים לא הורידו את הרגל מהגז לאורך 90 דקות". קווין טאפוקו, שמסומן כמי שיעזוב, ביקש לא להגיע לצפות במשחק אחרי שלא נכלל בסגל, אבל כץ התנגד ודרש שיגיע ליציע. כץ אינו ממהר לצרף בשלב זה שחקני רכש נוספים: "אני לא חושב שאנחנו צריכים לצרף שחקני רכש נוספים. הסגל הקיים מספיק טוב כדי לעמוד במטרות”.
2 צפייה בגלריה
אלן אוז'בולט חוגג
אלן אוז'בולט חוגג
אלן אוז'בולט חוגג
(עמרי שטיין)