1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
(רדאד ג'בארה)
אחרי שסיימה את שלושת משחקיה מול הגדולות (מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע) עם נקודה אחת, הפועל ירושלים חוזרת לליגה שלה והמשחק הבא מול מכבי פתח תקווה יהיה המבחן האמיתי של זיו אריה וחניכיו, שנכנעו אתמול (שבת) 1:0 לאדומים מבירת הנגב.
עד השער שכבש אתמול יוג’ין אנסה לזכות המוליכה הזמנית של הטבלה, האדומים מהבירה היו יותר טובים אבל התקשו להביא את זה לידי ביטוי בשערים. במחצית השנייה הדברים נראו פחות טוב והמארחת פשוט הפסיקה לשחק. ״ברור שאנחנו צריכים קצב צבירת נקודות טוב יותר כדי להישאר בליגה. לא נפלנו מבאר שבע רוב דקות המשחק, עכשיו אנחנו נכנסים לתקופה שבה נצטרך להתעלות על עצמנו״, אמרו בירושלים.
עד לתום מועד ההעברות, הפועל ירושלים תתחזק בחלוץ, ברייט אנבוקרה, חתם רשמית במועדון. מלבד שחקן ההתקפה הזר, ייעשה ניסיון להתחזק ברכש נוסף. המנהל המקצועי, שי אהרון, אמר על ההחתמה: "ברייט הוא החתמה בסדר גודל שעדיין לא הכרנו בקבוצה. היינו בקשר ממושך איתו ועם הסוכן שלו, ואני יכול לספר שהוא מודע היטב ונכון לאתגר שמחכה לו כאן בחודשים הקרובים. אנחנו מצדנו ניתן לו את כל הכלים לפרוח, בסביבה המקצועית והמשפחתית של הפועל ירושלים. ברמה הכלכלית, מהלך הבאתו מסמן גם את המעורבות וההשקעה של אורי אלון במועדון, שמתחילה לייצר עבורנו אפשרויות חדשות להתעצמות. אני מקווה שכולנו נהנה מהאיכויות של השחקן הכל כך כישרוני הזה. וולקאם להפועל".
אנובראקה גדל מגיל 15 בוולבס האנגלית והיה שותף כעבור 3 שנים לעלייתה לפרמיירליג. לאחר מכן בילה בהשאלות לקבוצות באי הבריטי, כולל קדנציה מוצלחת מאוד בקובנטרי סיטי. בעונה הקודמת לבש את מדי איסט בנגאל מהליגה ההודית, בהדרכת רובי פאולר