3 צפייה בגלריה
נואף בזיע מאוכזב
נואף בזיע מאוכזב
נואף בזיע מאוכזב
(ראובן שוורץ)
אכזבה במ.ס. אשדוד. אחרי הניצחון הדרמטי על בני סכנין במחזור הקודם, חוסר היציבות בקבוצה של רן בן שמעון נמשך, הפעם עם הפסד 3:1 ביתי למכבי תל אביב באצטדיון הי"א, שחזר אמש (שבת) לפעילות אחרי למעלה מחודש. הקבוצה מעיר הנמל נשארה, לפחות זמנית, במקום השישי המוביל לפלייאוף העליון, אך הקבוצות שמתחתיה ישחקו היום ומחר במטרה לחלוף על פניה.
"היתרון גרם לנו להיות נינוחים מדי", אמרו בכעס במועדון, "זה משחק שהיה ברגליים שלנו, באנו יהירים. במקום להיות מדויקים ומרוכזים, איבדנו את זה לכמה דקות והשוויון פגע בביטחון של חלק מהשחקנים. כשאתה טועה ככה מול קבוצה כמו מכבי תל אביב, העונש בסוף מגיע. יוצאים מהמשחק הזה בטעם חמוץ, כי הגענו לעוד כמה מצבים שיכלו לתת לנו לפחות נקודה אחת".
רן בן שמעון ירד מאוכזב מהיכולת של חניכיו ובעיקר מהגישה של חניכיו. "לא באנו צנועים כמו בסיבוב הקודם, זה לא מתאים לקבוצה שלנו ושילמנו על כל טעות במזומן. אם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון, אסור לנו לטעות ככה", אמר גורם במועדון.
בן שמעון התלבט במהלך סוף השבוע באיזה מערך לעלות ובחר בסופו של דבר להמשיך בקו של חמישה שחקני הגנה. אחרי רבע שעה של כדורגל, המאמן החליט לבצע שינוי מוקדם עם הוצאתו של מונטרי קמהני וכניסתו של עוז בילו, שינוי שהביא לו את שער היתרון. בילו, שעלה לכר הדשא בדקה ה-18, סחט מחמאות, בעוד שבן שמעון התנצל בפני קמהני על החילוף והסביר לו שמדובר בשינוי טקטי בלבד.
3 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(ראובן שוורץ)
המאמן לא היה מרוצה מההמשך ושינה אחרי ספיגת שני השערים המהירים של מכבי תל אביב, אבל שחקני ההתקפה לא היו מספיק מרוכזים, כולל החלוץ היווני, דיאמנטקוס, שעד כה לא בולט לטובה. במועדון ביקרו את חוליית ההגנה שחלמה וספגה שני שערים מהירים: "ספגנו שערים קלים מדי, נגד מכבי תל אביב אסור לחלום ככה". טימוטי אוואני אכזב עם משחק חלש ופציעה בסיום, כאשר גם השוער השני, סהר חסון, לא הצליח להביא את הערך המוסף. יואב גראפי שלא נכלל בסגל בגלל פציעה, עשוי לחזור לסגל במשחק הקרוב.
באשדוד ממשיכים להיות מרוצים מהיכולת של חמודי כנעאן, אחד מנקודות האור ומי שכבש את שער היתרון של, אבל פציעה מנעה ממנו להמשיך. כנעאן יצא בגלל שהרגיש קצת כאבים בשריר הירך האחורי, אבל הוא צפוי להיות כשיר למשחק הקרוב נגד מכבי חיפה.
במועדון עושים מאמצים לצרף עוד שחקן או שניים בעמדות הקישור וההתקפה עד סגירת החלון. בקבוצה התפנה מקום לזר נוסף עם ההשאלה של מוגיס זקריה להפועל רמת גן, כך שלא מעט שחקנים מוצעים בימים האחרונים להנהלה ולצוות המקצועי. בגזרת הישראלים, במועדון ינסו לשכנע את רועי גורדנה לחזור מהפועל באר שבע. בן שמעון מחזיק מאוד מהקשר שעבר לבירת הנגב בקיץ, אבל נכון לרגע זה הוא נחוש להישאר בקבוצה של רוני לוי ולהיאבק על מקומו. יחד עם זאת, עד יום חמישי יעשה ניסיון נוסף לשכנעו ולחזור למועדון בו הצליח אשתקד.
3 צפייה בגלריה
רועי גורדנה
רועי גורדנה
רועי גורדנה
(ראובן שוורץ)