2 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(עמרי שטיין)
הפרסום הבלעדי ב-ONE של שמו של אחד מאנשי קבוצת הרוכשים האמריקאים, ג’ושוע ג’ייקובי, הפתיע מאוד את אנשי בית״ר ירושלים, שעד כה הצליחו לשמור בסוד את שמו במשך למעלה מארבעה חודשים, במהלכם המועדון מנהל מולו משא ומתן.
ביחד עם ג’ייקובי (בבית״ר כבר קוראים לו ג׳וש), נמצא גם אילן צדקה משיקגו, כשאליהם אמורים להצטרף משפחת טאוויל מניו יורק. אלו, מתנהלים מול הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, וראשי המועדון, בכדי להגיע לעסקת רכישה.
גרצ'קין וגל כהן לאחר ההפסד להפועל חיפה
גורמים בסביבת בית״ר אישרו את הפרסום ב-ONE, לפיו ג’ייקובי הוא אחד מאנשי העסקים המובילים והדומיננטיים בקבוצת הרוכשים. לפי מה שמספרים בבירה, ג’ושוע רציני מאוד לגבי הכוונות שלו בדבר רכישת המועדון והוא זה שערך את כל הבדיקות המקדימות: "הוא רציני מאוד, בדק כל דבר".
ג'יי'קובי היהודי/אמריקאי, אף בדק את עלויות האוכל המוגש למנויי ה-VIP במחצית המשחקים בתאים, מה שמעיד למעשה לאילו רזולוציות ירד בנוגע לכל פרט ופרט הקשור לבית"ר ירושלים. ההערכה היא, לצד לא מעט תקווה, שיכולה להיסגר עסקה בתוך 48 שעות, גם אם במתווה של כמה פעימות, כאשר בפעימה הראשונה קבוצת הרוכשים תעביר כסף למועדון על חשבון האופציה לרכישתו, ולאחר מכן תשלים את הרכישה בקיצוץ המענק הכספי על פי הסכום שייקבע מראש. ״יש אופטימיות, השיחות רציניות, אנחנו מקווים שהדברים יגיעו לפסים רשמיים בקרוב״, אמרו בבית״ר ירושלים.
לצד המגעים, בבית"ר ממשיכים, יחד עם הנאמן יונגר, בהתנהלות לטובת השגת כספי מקדמות והלוואות כספיות, כמו אלו מחברת צ'רלטון בסך של כ-8 מיליון שקל, על חשבון כספי זכויות השידור לארבע השנים הקרובות. החשש של צ'רלטון נוגע למה שיקרה אם בסוף בית"ר תגיע להליך פירוק. כפי שפרסמנו ב-ONE, יש דרישה מחוגג לתת מסמך התחייבות שאם הוא לא ימכור את הקבוצה עד תאריך שיקבע, אז הזכות הזו תילקח ממנו והבקרה או גורם שיקבע יוכלו למכור את הקבוצה. בינתיים חוגג לא חתם על המסמך הזה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר מוחים מחוץ לביתו של משה חוגג
אוהדי בית"ר מוחים מחוץ לביתו של משה חוגג
אוהדי בית"ר מוחים מחוץ לביתו של משה חוגג
(מערכת ONE)
בבית"ר גם מאמינים כי החשיפה ב-ONE, לפיה יש צו עיקול זמני גם על המניות של בית"ר על ידי חברת המשרדים ממנה חוגג שוכר את המשרדים, לא תפגע בהליך. אם לא תיסגר עסקה, או מתווה הלוואה כספית, או תרומה כלשהי, המועדון ייאלץ לשחרר עוד שחקנים וזה אומר שריצ’מונד בואצ׳י, ז’וסואה מחיאס ועוד שניים-שלושה שחקנים ישראלים יעזבו עוד לפני תום מועד העברות של חודש ינואר, שמסתיים ביום חמישי הקרוב.