1 צפייה בגלריה
ריק קרלייל לא מצליח לעצור את הדמעות
ריק קרלייל לא מצליח לעצור את הדמעות
ריק קרלייל לא מצליח לעצור את הדמעות
(רויטרס)
זה היה לילה עמוס ב-NBA. טורונטו ניצחה את מיאמי 120:124 אחרי שלוש הארכות, שלשה חשובה של קליי תומפסון עזרה לגולדן סטייט לנצח 106:110 את ברוקלין וממפיס הנחילה לוושינגטון ודני אבדיה הפסד חמישי רצוף, 115:95, אבל הרגע המרגש מכולם התרחש בדאלאס. ולא בגלל שהמאבריקס ניצחו 105:132 את אינדיאנה.
מאמן הפייסרס, ריק קרלייל, חזר לאמריקן ארליינס סנטר שהוא מכיר לא רע. 13 שנים הוא אימן את דאלאס וגם זכה איתה באליפות היחידה שלה, והמאבס הצליחו לרגש אותו עם וידאו מיוחד ששודר באולם לפני המשחק הראשון שלו מול האקסית, אותה עזב בקיץ האחרון.
"לא ציפיתי לזה", הסביר קרלייל שלא הצליח לעצור את הדמעות, "הפעם היחידה הנוספת שהרגשתי ככה הייתה כשהרימו את באנר האליפות. זו הייתה מחווה נהדרת ואני מעריך את זה מאוד". אחרי המשחק, הצוות המקצועי ושחקני דאלאס, שעשרה מהם קרלייל הספיק לאמן, ניגשו לחבק אותו ואחד האחרונים שבהם היה לוקה דונצ'יץ', שמערכת היחסים שלו עם המאמן ידעה עליות ומורדות.
"הייתי איתו בשלוש השנים הראשונות שלי פה ולמדתי הרבה דברים", אמר דונצ'יץ', "הוא עזר גם לי, כך שזה היה רגע מיוחד. המחווה הייתה מיוחדת עבורו, ראו את זה וזה הגיע לו". קרלייל עצמו אמר על דונצ'יץ' שסיים עם 30 נקודות ו-12 אסיסטים: "אם הוא לא השחקן הכי טוב בעולם, הוא ממש קרוב לזה. הוא כל כך, כל כך טוב".