4 צפייה בגלריה
אובמיאנג, דיאס וקוסטה
אובמיאנג, דיאס וקוסטה
אובמיאנג, דיאס וקוסטה
(רויטרס)
חלון ההעברות מתחמם לקראת הישורת האחרונה. פחות משבוע נותר עד לסגירתו באירופה והקבוצות מנסות להתחמש ברגע האחרון על מנת להגיע למאני טיים של העונה עם סגל רענן. כמדי יום אנחנו מרכזים את כל הדיווחים והעדכונים על השחקנים והקבוצות.

עסקאות רשמיות

# לואיס דיאס השלים את מעברו מפורטו לליברפול ששילמה עליו 45 מיליון אירו. הקולומביאני עשוי לעלות למייטי רדס 15 מיליון אירו נוספים בהתאם למשתנים שסוכמו בין המועדונים. הוא חתם על חוזה ארוך טווח באנפילד וקיבל את החולצה מספר 23 אחרי שכבש העונה 16 שערים ובישל עוד שישה ב-28 משחקים בכל המסגרות.
# בקרוב זה יהפוך לרשמי – בזמן שדיאן קולוסבסקי ורודריגו בנטאנקור בדרכם לטוטנהאם, יובנטוס סגרה את כל הפרטים מול מנשגנדלבאך ותקבל את הקשר השווייצרי, דניס זקאריה, שיגיע לגברת הזקנה שתשלם עליו חמישה מיליון אירו פלוס בונוסים. על פי העיתונאי פבריציו רומאנו, זקאריה יחתום על חוזה עד 2026.
# כריסטיאן אריקסן עבר את הבדיקות הרפואיות בברנטפורד ויצטרף אליה עד סיום העונה. נותרה רק ההכרזה הרשמית לקאמבק המרגש של הקשר הדני שהתמוטט ביורו 2020.
# מנצ’סטר סיטי תכריז בקרוב מאוד על צירופו של חוליאן אלבארס מריבר פלייט, לאחר שכל הצדדים חתמו על החוזים. החלוץ הארגנטינאי יישאר בקבוצתו עד סיום העונה ויצטרף לתכולים החל מהעונה הבאה.

ספקולציות חמות

# ברצלונה עדיין מנסה להתחזק לפני סגירת חלון ההעברות ובעיתון ‘ספורט’ הקטלוני דווח שדייגו קוסטה הוצע לקבוצה. אקס אתלטיקו מדריד וצ’לסי הפך לשחקן חופשי אחרי שעזב לאחרונה את אתלטיקו מיניירו. יחד עם זאת, בהמשך התברר שהוא לא עבר את הבדיקות הרפואיות בסלרניטנה מתחתית הסרייה א’, ושגם קאדיס דחתה אפשרות לצרפו.
# פייר אמריק אובמיאנג מארסנל מתקרב לקטלונים, שסיכמו על מעברו בהשאלה. סוגיית שכרו הגבוה (420,000 ליש”ט בשבוע) מקשה מאוד על העסקה, אולם החלוץ הודיע לקבוצתו כי הוא מאוד רוצה לשחק בברצלונה ומוכן לקצץ את שכרו בצורה משמעותית ולשחק כמעט בחינם על מנת להגיע לקבוצה של צ’אבי.
# בתקשורת ההולנדית מדווחים: ניקולאס טאגליאפיקו יישאר באייאקס עד סיום העונה ולא יגיע לברצלונה בינואר.
# דוני ואן דה בייק שלא מצא את מקומו במנצ’סטר יונייטד, החליט לעבור לאברטון בהשאלה עד תום העונה. גם קריסטל פאלאס הייתה בתמונה, אבל לבסוף ההולנדי בן ה-24 בחר לעבור לכחולים מליברפול.
# זה מתקרב. על פי דיווח ב’סקיי ניוז’, פרנק למפארד צפוי לחתום באופן רשמי כמאמנה החדש של אברטון כבר ב-24 השעות הקרובות.
4 צפייה בגלריה
פרנק למפארד
פרנק למפארד
פרנק למפארד
(רויטרס)
# עדיין באברטון. על פי דיווחים באנגליה, הטופיז מעוניינים בשחקנה של צ’לסי, רובן לופטוס-צ'יק, אך צפויים להיתקל בקשיים כאשר תומאס טוכל רוצה לשמור את השחקן בסטמפורד בריג’.
4 צפייה בגלריה
רובן לופטוס-צ'יק
רובן לופטוס-צ'יק
רובן לופטוס-צ'יק
(רויטרס)
# טוטנהאם עדיין בטוחה כי תמצא פתרון לשני שחקניה, טנגוי נדומבלה ודלה אלי. בנוסף, הקבוצה מקווה כי תשלים בקרוב את עסקת השאלתו של בראיין חיל לוולנסיה. הספרס נמצאים במשא ומתן מתקדם עם שחקנה של יובנטוס, דז’אן קולוסבסקי, בהשאלה תמורת חמישה מיליון אירו עד לתום העונה עם אופציית רכישה על סך של 19 מיליון אירו. קולוסבסקי כבר טס לבריטניה ואמר לפני עלייתו למטוס: “אני אחזור ליובנטוס יום אחד”. כמו כן, טוטנהאם קרובה לסגור עם הגברת הזקנה על רכישת רודריגו בנטאנקור תמורת 19 מיליון יורו.
# ב’ספורט’ מדווחים כי באתלטיקו מדריד לא מעוניינים למכור את אלברו מוראטה ליריבתם ברצלונה. לעומת זאת, לא נפסלת האפשרות שהחלוץ בן ה-29, שמושאל מהקולצ’ונרוס ליובנטוס, יעבור לפרמייר ליג. ארסנל, טוטנהאם וניוקאסל כבר הביעו עניין.
4 צפייה בגלריה
אלברו מוראטה
אלברו מוראטה
אלברו מוראטה
(רויטרס)