1 צפייה בגלריה
יש להם סיבה לחגוג. שחקני טוברוק
יש להם סיבה לחגוג. שחקני טוברוק
יש להם סיבה לחגוג. שחקני טוברוק
(באדיבות ניב כהן)
"נמשיך לחלום בגביע, אבל אנחנו יודעים שהליגה זה העיקר מבחינתנו וכבר מסתכלים על המחזור הבא", כך אמר מאמן הנוער של בית"ר טוברוק, יוסי בן שטרית, אחרי שקבוצתו המשיכה להפתיע גם אתמול (שבת) ורשמה הישג מרשים בגביע המדינה. אחרי עירוני נשר, טוברוק מהלאומית הדיחה עוד קבוצה מליגת העל - בני יהודה - ועשתה את זה עם ניצחון 1:3 ביתי.
"לאחר שהדחנו בסיבוב הקודם יריבה מליגת העל, ידענו שמולנו משוכה גבוהה יותר", הוסיף בן שטרית, "תוכנית המשחק שלנו עבדה ולחצנו את בני יהודה לכיוון שערה. אחרי ה-0:2 שלנו, המשחק מעט נרגע וככל שהתקדמו הדקות, קצב המשחק שאליו אנחנו לא רגילים, הוריד אותנו אחורה. אני שמח מאוד על ההעפלה לשלב הבא במיוחד בדרך שבו המשחק הוכרע. שיחקנו כדורגל חיובי התקפי וללא רגשי נחיתות, ואני גאה בשחקנים ובצוות המקצועי".
במשחק עצמו, טוברוק עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית אחרי שהמגן השמאלי, מאור סיליק, סובב כדור חופשי מ-30 מטרים, שנחת על הדשא והפתיע את השוער. טוברוק המשיכה לתקוף, שני חילופים מוקדמים לא עזרו לבני יהודה ובדקה ה-25 היתרון הוכפל משער של החלוץ עידן ברנס אחרי בישול של הקשר אופיר זילברשטיין. השוער יואב פלטין שמר על רשת נקייה וטוברוק ירדה למחצית ביתרון 0:2.
המגמה נמשכה במחצית השנייה ובדקה ה-55 ברנס השלים צמד אחרי כדור חופשי של יולי רצון. לבסוף הקצב החל לתת אותותיו, שחקני טוברוק התעייפו ורבע שעה לסיום הצליחה בני יהודה לצמק, אבל לא מנעה מטוברוק להעפיל לרבע הגמר. בליגה, טוברוק שנמצאת במקום השני בלאומית במרחק ארבע נקודות מהמוליכה, הפועל חיפה רובי שפירא, תתארח בשבת אצל הרביעית, הפועל עכו.