3 צפייה בגלריה
נתניה תעצור את הרצף? אצטדיון הקופסא
נתניה תעצור את הרצף? אצטדיון הקופסא
נתניה תעצור את הרצף? אצטדיון הקופסא
(חגי ניזרי)
אחרי שאיבדה את ראשות ליגת העל לפחות באופן זמני, מכבי חיפה תנסה להשתלט מחדש על הפסגה כשתתארח הערב (ראשון, 20:30) אצל מכבי נתניה, יריבה שהולך לה לא רע מולה. הירוקים ניצחו את שמונת המפגשים האחרונים בין השתיים ובחמישה האחרונים הם אפילו לא ספגו ורשמו הפרש שערים של 0:11.
למעשה, ניצחונה האחרון של נתניה על חיפה הגיע באוקטובר 2018 עם 0:2 באצטדיון סמי עופר משערים של דודי תירם ומוטי ברשצקי. ומתי הקבוצה מעיר היהלומים חגגה על חשבון היריבה בבית במשחק ליגה? אי שם במחזור ה-33 של עונת 2011/12 באצטדיון הקופסא - 0:1 משער של חן עזרא שבהמשך עבר לשחק בירוק.
עוד שחקן שלבש את מדי שתי הקבוצות הוא יובל אשכנזי, שעזב את חיפה רק לפני שבועיים ויפגוש את האקסית, בעוד מי שייעדר מהמשחק הוא בוגדן פלאניץ' המורחק, מלך חילוצי הכדור של הליגה עם 170.
3 צפייה בגלריה
ז'ראלדש מול אשכנזי
ז'ראלדש מול אשכנזי
ז'ראלדש מול אשכנזי
(רדאד ג'בארה)
המאמנים ברק בכר ובני לם לבטח ירצו לשים דגש על המתפרצות, שכן חיפה כבשה הכי הרבה שערים כאלה בליגה העונה (11) ונתניה ספגה הכי הרבה (גם 11). ואם בכר יזדקק לעזרה מהספסל, יחכה שם גודסוויי דוניו שהיה מעורב העונה בשבעה שערים (ארבעה כבש ושלושה בישל) - כולם במחצית השנייה אחרי שעלה מהספסל.
בפן ההגנתי, בכר יודע ש-55.6% מהאיומים של נתניה על השער מגיעים מחוץ לרחבה (הכי הרבה בליגה) והוא בטח ישמח שפארפה גויאגון, שמעמיד את ממוצע הדריבלים הגבוה בליגה העונה (4.8), ייעדר. שחקן אחר שמוביל בקטגוריה הוא עמרי גאנדלמן שניצח העונה ב-91 מאבקים אוויריים (עם 66% הצלחה).
3 צפייה בגלריה
גודסווי דוניו
גודסווי דוניו
גודסווי דוניו
(עמרי שטיין)
שתי הקבוצות יגיעו למשחק אחרי שלא ניצחו: ה-1:1 מול הפועל ירושלים עצר את רצף הניצחונות של חיפה על עשרה, בעוד נתניה סיימה ב-2:2 עם מכבי ת"א. היא בלתי מנוצחת בשבעת המשחקים האחרונים בליגה, אבל לקחה שלוש נקודות רק פעם אחת בארבעת המחזורים האחרונים. אז מה יהיה הפעם?