3 צפייה בגלריה
האריס מדוניאנין
האריס מדוניאנין
האריס מדוניאנין
(רדאד ג'בארה)
האריס מדוניאנין הגיע למכבי תל אביב בקיץ 2010 וחזר לקדנציה שנייה שבע שנים אחר כך אצל הצהובים. הבוסני היה שחקן צבעוני ושחקן זר שהכדורגל הישראלי ככל הנראה לא יישכך לעולם. כעת, שחקן נבחרת בוסניה לשעבר, שמשחקים בימים אלו בסינסנטי במדיה האריך את חוזהו לאחרונה, שיחזר את התקופה בישראל בראיון מיוחד למגזין הכדורגל "VI" ושופך הכל על ההתנהלות בכדורגל הישראלי.
“כשהגעתי למכבי ת"א, חתמתי לארבע עונות. חשבתי שאני מגיע למועדון גדול, אבל זה היה המערב הפרוע. לא הייתה משמעת, שחקנים לא היו מגיעים לאימונים במשך ימים ואז פותחים בסוף השבוע. מתי שהוא נמאס לי", סיפר מדוניאנין.
הבוסני חשף סיפור משעשע: “היה לי משחק עם נבחרת בוסניה נגד נבחרת ברזיל של ניימאר ורונאלדיניו. שיחקתי טוב, אבל כשחזרתי לישראל המאמן, ניר לוין, אמר לי שלא אשחק כי היריבה לא התאימה לי. לא האמנתי, הרגע שיחקתי נגד רונאלדיניו וניימאר ועכשיו אתה אומר לי שלא יכול לשחק נגד איזו קבוצה בישראל?".
3 צפייה בגלריה
האריס מדוניאנין
האריס מדוניאנין
האריס מדוניאנין
(רויטרס)
מדוניאנין המשיך: "מאוחר יותר התייצבתי לוועדת משמעת פנימית עם עורך הדין שלי. הקריאו לי את כתב האישום וטענו שקראתי למאמן ליצן. הפסקתי אותם באמצע ואמרתי ‘לא אמרתי את זה, אמרתי ליצן מז***’. כמובן שקיבלתי קנס של 25 אלף אירו והשעיה לחודש שלם. אבל שמחתי כי באותו הזמן היה לי יום הולדת אז נסעתי לחגוג בהולנד”.
3 צפייה בגלריה
ניר לוין
ניר לוין
ניר לוין
(נעם מורנו)
למרות כל זאת, מדוניאנין החליט לחזור לקדנציה שנייה במועדון הצהוב: "יום אחד קיבלתי טלפון מג'ורדי קרויף. הוא שאל אותי אם אני רוצה לחזור למכבי. שאלתי אותו אם הוא השתגע, אבל הוא שכנע אותי שדברים השתנו, שאבוא לשחק תחת פטר בוס".
מדוניאנין סיכם את הקדנציה בישראל בצורה הטובה ביותר: "בתל אביב זכיתי לפגוש את יוהאן קרויף ואמרתי לשחקנים שיתאמצו, הם שאלו אותי: ‘למה מי זה?’, חשבתי לעצמי לאן לעזאזל הגעתי?'. יוהאן קרויף בא למתקן אימונים העלוב הזה ואתם עושים כאילו זה אף אחד. אחרי כמה זמן, ג'ורדי סיפר לי שיוהאן אמר שהוא חושב שאני שחקן טוב".
קרסטאיץ' ושמיר לאחר הניצחון על אשדוד