1 צפייה בגלריה
גיל יצחק
גיל יצחק
גיל יצחק
(שחר גרוס)
סוף לסאגה. גיל יצחק, שקושר לאחרונה למעבר להפועל אום אל פאחם שרצתה בשירותיו ואף הגישה הצעה, יישאר בסופו של דבר בהפועל כפר סבא עד הקיץ, כאשר חוזהו עתיד להסתיים בתום העונה ולמועדון יש אופציה להאריך את ההתקשרות.
אחרי שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על בני יהודה (הגול העשירי שלו העונה בליגה), החלוץ נפגש עם הנהלת המועדון שרוצה מאוד בהמשך דרכו של השחקן וניסתה לשכנע אותו בכך, ובסופו של דבר העניינים בין הצדדים לובנו. כזכור, מה שהוביל תחילה לרצונו של יצחק לעזוב היו היחסים העכורים עם האוהדים הירוקים.
א.א. פאחם למעשה ניהלה משא ומתן עם כפ״ס ולאחר שעלתה אופציה של טרייד משולש, הקבוצה מהמגזר הציעה 70 אלף ש״ח עבור רכישת החלוץ ואף הציעה לו שכר גבוה יותר משמעותית.
למרות זאת, כאמור, הוא יישאר עד הקיץ בניסיון להוביל את כפר סבא לליגת העל. סוכנו, ירון ברנס, אמר בתגובה: ״גיל נשאר בכפ״ס עד לסיום העונה ואנחנו מקווים שימשיך להוביל את הקבוצה במטרות שלה״.
בנושא אחר, הפועל ראשון לציון הודיעה על החתמתו של השחקן, פאדי זידאן, בן ה-28, באמצעות סוכנו סתיו חכמון.זידאן שיחק בעונה האחרונה בליגה הגאורגית בקבוצת טורפדו קוטאיסי, שם סיים עם שמונה שערים וארבעה בישולים. זידאן אמר לאחר החתימה: ״אני שמח לחתום במועדון הפועל ראשון לציון ואני אעשה הכול כדי לעזור לקבוצה״.
כמו כן, הבלם פרנסיסקו דוטארי, שהיה בנס ציונה בעונת 2019/20, חתם ברמת השרון. הוא שיחק בארגנטינה לאחרונה, אך לא ייחשב לשחקן זר.