2 צפייה בגלריה
יצחק קוריאט עם סרחיו פרידמן במשרדי חטאפה
יצחק קוריאט עם סרחיו פרידמן במשרדי חטאפה
יצחק קוריאט עם סרחיו פרידמן במשרדי חטאפה
(פרטי)
בעוד שלושה חודשים, יצחק קוריאט הכשרוני והצעיר יחגוג 14. מגיל ילדות מספרים עליו שאהבתו לכדור, מקצוענותו וכישוריו היו יוצאי דופן. ביום שלישי הקרוב, אחרי מספר ימי התרשמות בחטאפה שבספרד, יטוס הקשר הצעיר לאחד מהאקדמיות המצליחות שבקהילה האוטונומית של מדריד. "הוא בסך הכל תלמיד כיתה ח'. הסוכן הספרדי, סרחיו פרידמן, עקב אחריו לא מעט שנים, וידע שמדובר בילד פלא שחייב לצאת לחו"ל ולהתפתח מקצועית על מנת להגיע לרמות הגבוהות ביותר", מספר אביו אלירן ל-ONE. קוריאט יעזוב את הארץ אחרי שלמד בביה"ס הריאלי שבחיפה, והיה לאחד מהילדים המחוננים בשכבתו. לנוכח מעברו, נפתחה בקשה להוצאת דרכון ספרדי בעבורו, שנמצאת בתהליך בימים אלו.
קוריאט שיחק במשך שנתיים בקבוצת מכבי חיפה ונכון להיום הוא שייך למכבי פתח תקווה. העונה הוא הושאל לנוה יוסף, ומשחק בקבוצה שנמצאת שנתון מעליו, בקבוצת נערים ג' 2007. אחרי מעקב של סוכן ספרדי שנערך על ידי מספר קבוצות מספרד, הילד הכישרוני הוזמן למבחנים בקבוצת חטאפה הספרדית ממדריד. בתם שבועיים של מבחנים, הנהלת הקבוצה הספרדית החליטה שיצחק יצטרף אליה כבר השנה לקבוצת שנתון 2007. יצחק הצעיר משחק בתפקיד הקשר המרכזי ומזכיר בסגנון משחקו את יוסי בניון. חשוב לציין שלצעיר יש אימונים אישיים, כולל שלוש פעמים חדר כושר וכמובן דיאטנית צמודה. לדברי הסוכן, יצחק ילד מוכשר מאוד, כוכב עולה ויפתח להרבה ישראלים את הדלת. "אין ספק שיצחק עתיד לייצג את ישראל בכבוד רב", אומרים מקורביו.
נכון להיום, קוריאט חלק מסגל קבוצת נוה יוסף, שנתון 2007 (נערים ג'). אביו שיתף על המועדון: "מדובר במועדון ענק שהוא משפחה עם המאמן אמיר אולברג והמנהל מחלקה שחר פוני". אביו המשיך: "יצחק הוא ילד צנוע מאוד שעובד קשה מאוד, וכבר מגיל ארבע צמוד לכדור ועושה דברים שרואים רק מהגדולים ביותר. יצאנו להתרשמות בחטאפה, בכל האימונים יצחק בלט ולדברי המנהל המקצועי של המועדון, מהרגע הראשון רואים שהוא חלק מהקבוצה. ילד שאם יישאר פה עד הנוער יגיע רחוק, וזאת המטרה שלנו".
2 צפייה בגלריה
מספר 10 החדש בחטאפה. קוריאט עם פרידמן
מספר 10 החדש בחטאפה. קוריאט עם פרידמן
מספר 10 החדש בחטאפה. קוריאט עם פרידמן
(פרטי)
מאמנו לשעבר, אמיר אולברג, שמאמן את מ.כ. נוה יוסף (נערים ג'), אמר: "יצחק הגיע אלינו לפניי שלושה חודשים ומיד השתלב בשנתון שמבוגר ממנו בשנה. בולטת אצלו חוכמת המשחק והיכולת להבין סיטואציות שונות תוך כדי משחק. יצחק רוצה ללמוד, ממושמע ועם רצון גדול להצליח. אנחנו במועדון הכדורגל נווה יוסף מאמינים שיצחק יעמוד בפני האתגר העצום שהוא הולך להתמודד איתו".
עוד ממשפחת קוריאט נמסר: "המשפחה מאוד מתרגשת. תמיד ידענו מגיל קטן שהוא יגיע רחוק. כל מקום שהתאמן גם באימונים אישיים וגם בקבוצות, תמיד אמרו לנו שהוא יגיע רחוק. רואים בו משהו שונה, נולד שחקן ולמרות שידענו שזה יגיע לא קל לנו, אבל כמו שראינו והתרשמנו מהאימונים בחטאפה בספרד זה עולם אחר. שם גדלים הטובים ביותר ואנחנו כמובן רוצים בשבילו את הטוב ביותר, תמיד כל מה שרצינו שמה שהוא יעשה שיהנה ממנו, והוא ילד שעובד קשה מהשנייה הראשונה שהוא קם עד שהוא הולך לישון. זכינו בילד כזה שגורם לנו אושר בלי עין הרע. אחרי שעקבו אחריו בארץ והוזמנו לספרד. בחטאפה מאוד התחברו אליו גם המנהל מקצועי וגם המאמן מהאימון הראשון. מאחלים לו הצלחה ובעזרת השם שיוביל את נבחרת ישראל להישגים. זה החלום שלנו".
לכל התוצאות והטבלאות בליגות הנוער והנערים, היכנסו ללשונית “משחקי היום” בלוח התוצאות באפליקציית ONE.