2 צפייה בגלריה
אלון יפת
אלון יפת
אלון יפת
(שחר גרוס)
אלון יפת החליט לסיים את תפקידו באיגוד השופטים, זאת לאחר ששימש בשנתיים וחצי האחרונות כחבר ועדה מקצועית. שופט העבר יתמקד בתפקידו כמבקר השופטים ונפרד בהודעה בה הצהיר בין היתר כי ינסה לתרום ולהישאר עד כמה שניתן חלק מהמערכת.
“שופטים ועוזרים יקרים, לאחר תקופה ארוכה בה לקחתי חלק באיגוד כשופט פעיל ברמות הגבוהות ביותר בארץ ובחו"ל ובנוסף כחבר ועדה מקצועית בשנתיים וחצי האחרונות, החלטתי לצמצם את פעילותי באיגוד, לעזוב את הוועדה המקצועית ולהתמקד אך ורק בתפקידי כמבקר שופטי הסגל הבכיר וכמבקר שופטים בין-לאומיים באופ"א.
“אני מבקש להודות ליו"ר הנהלת האיגוד הגב' רונית תירוש, לחברי לירן וקסברגר יו"ר הועדה המקצועית, ליריב טפר מנכ"ל האיגוד ולכל חבריי בוועדה המקצועית על שיתוף הפעולה במסגרת פעילותי בה.
2 צפייה בגלריה
אלון יפת
אלון יפת
אלון יפת
(עמרי שטיין)
“כשם שהייתי שופט על המגרש, כך הקפדתי תמיד גם בוועדה המקצועית להביע את דעותיי, לנסות להשפיע על קידום ופיתוח תחום השיפוט בישראל ולתרום מניסיוני הרב לחבריי השופטים. במספר מקרים הצלחתי וברובם פחות, אך תמיד נשארתי נאמן לעמדותיי המקצועיות.
“האינטנסיביות הגדולה בפעילותי כשופט והמעבר המהיר לתפקיד מקצועי לא אפשרו לי לבצע פסק זמן ולהשקיע במשפחתי ובעצמי. לפיכך, החלטתי לסיים את תפקידי בשלב זה, להשקיע במשפחתי היקרה, עבודתי ובמיזם החדש והמאתגר שלי בתחום ההרצאות. אמתין לימים בהם אוכל לקחת חלק, להוביל ולהשפיע בפיתוח השופטים הבכירים בישראל על פי השקפת עולמי, אמונתי וניסיוני האישי.
“עם זאת, אמשיך להיות חלק מהמערכת ואהיה כאן בשביל כל אחת ואחד מכם, למתן טיפ או עצה טובה לפני משחק חשוב או בכל עניין מקצועי. מאחל לכולם בריאות טובה. אוהב אתכם. ותמיד כאן בשבילכם”, סיכם יפת.