2 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
(רויטרס)
ג’רארד פיקה וברצלונה נמצאים בעיצומה של עונה מורכבת מאוד. אחרי שהקטלונים הודחו מליגת האלופות, הפסידו בחצי גמר הסופר קאפ ועפו בשמינית גמר גביע המלך, נותרה להם רק הליגה האירופית והליגה, שם הם רחוקים 14 נקודות מריאל מדריד. הבלם דיבר על המורכבות, על אוסמן דמבלה ואפילו על קיליאן אמבפה וארלינג הולאנד.
השחקן הקטלוני, שהוא גם הקפטן השני של הקבוצה, נמצא אמנם בנסיגה מתמדת, אך נחוש מאוד לשפר את רמתו. בשיחה שלו עם הסטרימר איבאי ב-Twich, פיקה נפתח: “אני רוצה להילחם כדי להיות שוב אחד הבלמים הטובים ביותר בעולם. אם הייתי הנשיא, הייתי שולח את כל הסביבה הרעילה במועדון לעזאזל”.
על העזיבה האפשרית של דמבלה אמר: “אני מבין את המועדון בהתנהלות מולו, אבל יכול להבין גם את השחקן וסוכנו. כל אחד רוצה להגן על האינטרס שלו. שאלנו אותו פעם אחת, אבל הוא לא מדבר על זה. יש לא מעט שמועות ונראה מה יהיה. אם יגיעו שחקנים חדשים זה בוודאי יעזור”.
2 צפייה בגלריה
בדרך לצרפת? אוסמן דמבלה
בדרך לצרפת? אוסמן דמבלה
בדרך לצרפת? אוסמן דמבלה
(רויטרס)
על הולאנד ואמבפה אמר הבלם: “אם אני הולאנד ואני רוצה לזכות בכדור הזהב, לא הייתי הולך לאותה קבוצה כמו אמבפה. אם שניהם יהיו בלה ליגה זה יהיה מצוין. אם הייתי צריך להמר, לדעתי הם לא ישחקו יחד באותה קבוצה. זאת רק דעתי, לא מתבסס על מידע כלשהו. שניהם ילחמו על כדור הזהב”.
על ויניסיוס ג’וניור אמר פיקה: “לפני שהוא הצטרף לריאל מדריד, ניסיתי לשכנע אותו לחתום בברצלונה”.