3 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
(האתר הרשמי של לודוגורץ)
מכבי חיפה קרובה מאוד להשלים את העסקה של חודש ינואר מבחינתה, לאחר שסיכמה אתמול (שני) מול לודוגורץ, על העברתו של מאוויס צ’יבוטה. כעת, נותר לירוקים להגיע להבנות מול השחקן עצמו, כדי להשלים סופית את העסקה. מי שמנהל את המו”מ הוא הסוכן דודו דהאן. השחקן ינחת היום בשעה 15:00 בצהריים ויצטרף רשמית.
במקביל, הירוקים ירדו מהאופציה של החתמת מגן ימני/שחקן כנף, זר או ישראלי, על חשבונו של ראיין סטריין המאכזב, לקראת סגירת חלון ההעברות החורפי של חודש ינואר ביום חמישי הקרוב.
בנושא אחר, צפירת הרגעה במכבי חיפה אחרי פציעתו של דולב חזיזה. במועדון חששו מהיעדרות ארוכה, אך בניגוד לחשש הראשוני, הירוקים הודיעו אתמול שאחרי שעבר מספר בדיקות, בהן CT, השחקן סובל מחבלה קשה בכף הרגל ובצקת, אך לא מדובר בשבר ואין פגיעה בעצם. הקיצוני יזכה לפיכך למנוחה של 10 ימים ויחזור בהדרגה לאימונים.
3 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
(עמרי שטיין)
שלשום מול מכבי נתניה, האלופה עלתה אמנם בהרכב חסר וללא שחקנים דוגמת בוגדן פלאניץ’, מוחמד אבו פאני וחוסה רודריגס, אבל היכולת הייתה המשך ישיר לזו מהמשחק האחרון מול הפועל ירושלים. במכבי חיפה טוענים ששוב לא מעט שחקני מפתח היו מתחת לרמתם הרגילה, דבר שנוצל כמעט עד תום על ידי היריבה מנתניה, שבחרה כמו ירושלים ללחוץ את הירוקים לכיוון שערו של ג'וש כהן, דבר שבקבוצה של ברק בכר לא היו רגילים השנה.
בקבוצה לא מסתירים את האכזבה שלהם מכך שהשופט איתן שמואלביץ’ לא שמר מספיק על השחקנים מפני כניסות ברוטליות כפי שקרה אתמול: "תפקיד השופט הוא לשמור על בריאות השחקנים, שמואלביץ’ נתן לשחקני נתניה פעם אחר פעם לפגוע בחזיזה, וכשזה התרעם הוא קיבל צהוב".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר ושחקני מכבי חיפה
ברק בכר ושחקני מכבי חיפה
ברק בכר ושחקני מכבי חיפה
(נעם מורנו)
נטע לביא פתח לראשונה אחרי כמעט חמישה חודשים וגילה יכולת סבירה בדקות ששיחק, אבל ניכר עליו שאינו מוכן עדיין לשחק 90 דקות מלאות. גם מחמוד ג'אבר שולב לראשונה אחרי תקופה ארוכה של פציעה וגם הוא יצטרך בהדרגה לחזור לעניינים. למכבי חיפה אין ממש זמן להתאושש מהאכזבה של שני המשחקים האחרונים והיא תצטרך להתכונן למשחק הראשון במסגרת רבע הגמר מול הפועל חדרה.
מוחמד אבו פאני ובוגדן פלאניץ', שהתעמתו עם אוהדי מכבי נתניה, עברו אתמול במהלך המשחק יחד עם חלק מעובדי המועדון חוויה לא נעימה, כאשר לטענתם פלאניץ' זכה לקללות לאורך כל המשחק ואותם הדברים לגבי אבו פאני, שטען שאף ירקו לעברו. האחרון היה נסער מאוד וסיפר לחבריו כי ספג קללות ויריקות לעברו וכן שנזרקו עליו בקבוקים וחפצים.