2 צפייה בגלריה
קווין טאפוקו
קווין טאפוקו
קווין טאפוקו
(עמרי שטיין)
בהפועל חיפה רוצים מאוד להתחזק במגן שמאלי זר וכבר יש מועמד אחד או שניים בקנה, אבל לפי שעה לא ניתן לעשות שום צעד עד אשר אחד מהשניים, קווין טאפוקו או מיקי סירושטיין, ישוחררו ויפנו תקציב לטובת צירוף המגן המיועד.
עיקר הזעם בקבוצה הוא על טאפוקו, שזוכה להתעניינות אצל קבוצות בליגה הלאומית ולא רוצה לרדת לליגה השנייה. הבעלים יואב כץ אמר: "טאפוקו עושה לנו צרות צרורות ולא רוצה לעזוב. קצת קשה לי להבין את ההתעקשות שלו להישאר למרות שהוא יכול לשחק בלאומית. טאפוקו בוחר להיאחז בקרנות המזבח ולהישאר בגלל שיש לו חוזה. אם ככה, אין בעיה, שיישב ביציע עד סוף העונה, גם הוא וגם מיקי סירושטיין". במועדון הצפוני מוסיפים שנציג המועדון, אורן שטרלינג, כבר דאג למעבר של טאפוקו לאום אל פאחם מהלאומית מבלי ששכרו של הקשר ייפגע, אבל השחקן התנגד לכך.
עו”ד דין שרבל ג’ובראן, המייצג את השחקן, מסר בתגובה: “התנהלות הקבוצה מצערת, שכן השחקן תחת חוזה בתוקף עד לסוף העונה. בניגוד לנטען אין כל הצעה רשמית מאף קבוצה מהליגה הלאומית והצגת מעבר מליגת העל לליגה שניה תוך שמירת השכר כהישג אינו מכבד את המעורבים בדבר, השכר הנו רק חלק מהמימוש העצמי לו זכאי כל שחקן ואינו חזות הכל. ככל שמתקיים מו"מ עם קבוצות מהלאומית הוא מתקיים ללא מעורבות השחקן ושלא באמצעות הסוכן של השחקן ככל הנראה במטרה להציב עובדה מוגמרת, התנהלות שאינה מקובלת ולבטח אינה תורמת לפתרון הבעיה. כמו תמיד, דו-שיח, שיתוף ושקיפות בהתנהלות הנה הדרך היחידה לפתרון מחלוקות ולא פעולות חד צדדיות והצבת השחקן אל מול עובדות מוגמרות”.
2 צפייה בגלריה
קווין טאפוקו
קווין טאפוקו
קווין טאפוקו
(עמרי שטיין)
בקבוצה מחיפה, שמתכוננת למשחק הגביע מול בני יהודה מחר (שליש, 20:00) ללא דודי טוויטו המוצהב, מנסים להכשיר את סאקו טורה. דור מלול עשוי לשחק כמגן שמאלי ונועם כהן ישחק כמגן ימני. ההודעה של כץ באמצעות ONE כי יש בדעתו לממש את האופציה על אלן אוז'בלט, יש בה כדי לעודד את אנשי ואוהדי הקבוצה, שרואים בסלובני את אחד הזרים הטובים בליגה. בעניין נוסף, אחרי בדיקת אולטראסונד שעבר, התברר שגיא משפתי סובל מקרע בארבע ראשי וצפוי להיעדר לתקופה של חודש ימים.