2 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
פאריס סן ז’רמן הודחה במפתיע אתמול (שני) מהגביע הצרפתי אחרי הפסד 6:5 לניס בדו קרב מהנקודה הלבנה לאחר 0:0 ב-90 דקות בפארק דה פראנס. ליאו מסי פתח לראשונה בהרכב ב-2022, אבל ללא קיליאן אמבפה וניימאר התקשה נגד ההגנה הקשוחה של האורחת.
בסיום ההתמודדות, נכתב בתקשורת כי “רק זכייה בליגת האלופות תמנע מזינדין זידאן לאמן את פאריס במקום מאוריסיו פוצ’טינו בעונה הבאה”. המאמן הארגנטינאי הסביר מדוע קיליאן אמבפה לא פתח: “הוא סבל מכאבים בימים האחרונים וסיכמנו שיפתח בספסל וישחק 30-35 דקות אם יוכל”.
מי שהחטיא את הפנדל המכריע הוא צ’אבי סימונס הצעיר, שהיה הבועט השביעי. בצרפת נדהמו וביקרו את שחקני הקבוצה מעיר האורות: “שחקנים בוגרים נותנים לילד בן 18 לבעוט פנדל לפניהם, זה מטורף”. מסי, אגב, ניגש לבעוט ראשון מבין שחקני פ.ס.ז’ ודייק מהנקודה הלבנה. לאנרדו פארדס פספס את אחת מהבעיטות בדו קרב.
2 צפייה בגלריה
קימפמבה מנחם את סימונס. הקפטן אפילו לא בעט
קימפמבה מנחם את סימונס. הקפטן אפילו לא בעט
קימפמבה מנחם את סימונס. הקפטן אפילו לא בעט
(רויטרס)
בצרפת הסבירו: עדיין נשארו דנילו פריירה, טילו קהרר, פרסנל קימפמבה וג’אנלואיג’י דונארומה. פוצ’טינו גם כן התייחס לכך אחרי המשחק: “הסדר של חמשת הבועטים הראשונים הוחלט מראש, משם והלאה זה היה נתון להרגשה של השחקנים. חשבנו שננצח בחמש הבעיטות הראשונות. אם סימונס בקבוצה, זכותו לבעוט כמו כל אחד אחד. הוא מאוכזב, כמו כולנו, כי הודחנו”.
יזכיר נשכחות? הצצה לבכורה של אדמה בבארסה