3 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
(אינסטגרם)
במכבי חיפה יהיו יכולים לברך על המוגמר במהלך היום, כאשר הרכש הטרי מאוויס צ'יבוטה ינחת בארץ, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על החוזה לשלוש וחצי השנים הקרובות עם אופציה לעונה נוספת.
הירוקים מעידים שהפציעה של דולב חזיזה בסיום התיקו המאכזב מול מכבי נתניה והחשש המוקדם שהקיצוני ייעדר תקופה ארוכה גרמו ליעקב שחר להורות להאיץ את המו"מ מול שחקנה של לודוגורץ.
הסוכן דודו דהאן היה האיש שלמעשה עליו הוטלה המשימה לגשר על הפערים ולהביא להחתמתו של צ'יבוטה, שרצה מאוד להגיע למכבי חיפה וכבר שוחח יותר מפעם אחת עם ברק בכר, שרצה בו מאוד.
3 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה חוגג
מאוויס צ'יבוטה חוגג
מאוויס צ'יבוטה חוגג
(האתר הרשמי של לודוגורץ)
צ'יבוטה נרכש בסכום של מיליון אירו. מדובר בסכום ריאלי עבור שחקן שכמו בעונה הקודמת במקרה של עומר אצילי יכול להיות שובר שוויון ולמנף את הקבוצה לאליפות שנייה ברציפות. במקביל, האלופה כרגע תקועה עם ראיין סטריין, לו לא נמצא מחליף.
ישנם ניסיונות לצרף את ג'ורדן איקוקו, מגנה הימני של לודוגורץ, אך הם לא צלחו לפי שעה וגם מגן ימני ישראלי לא בנמצא. במצב דברים שכזה ואם לא יימצא מגן עד לסגירת חלון העברות, מכבי חיפה תצטרך להסתפק ברז מאיר וחוסה רודריגס, כאשר סטריין לא יילקח בחשבון ברוטציה.
3 צפייה בגלריה
ראיין סטריין
ראיין סטריין
ראיין סטריין
(עמרי שטיין)
הקבוצה תשחק מחר מול הפועל חדרה ללא חזיזה שייעדר בתקופה הקרובה, כאשר מעל ל-6,000 אוהדים ילוו אותה. אגב, חזיזה היה אמור להיות מורחק במהלך המשחק כאשר בא בטענות קשות לעבר השופט איתן שמואלביץ'.
השופט העדיף שלא להגיב בקיצוניות וחזיזה לא הורחק. מדובר במקרה שמשום מה השנה חוזר על עצמו יותר מפעם אחת, כאשר שחקני הקבוצה או מי מאנשי הצוות המקצועי מרשים לעצמם לדבר לשופטים בצורה לא מכובדת שגורמת להרחקות.
במכבי חיפה כועסים על שמואלביץ’ בעקבות החופש לשחקני נתניה ואי התגובה לטענתם בפגיעות בחזיזה: "תפקיד שופט הוא לשמור על בריאות השחקנים והוא לא עשה את זה, והתוצאה היא שחקן פצוע רק בגללו". יצוין כי בעבר פנו במכבי חיפה בבקשה שלא ישפוט אותם יותר.