2 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
סטף קרי
(רויטרס)
סטף קרי ממשיך לככב ואפילו שבר שיא אישי הלילה (בין שני לשלישי) כאשר קלע לא פחות מ-21 נקודות ברבע האחרון מול יוסטון, הכי הרבה שלו ברבע רביעי של משחק בעונה סדירה. הכוכב סיים עם 40 נקודות וקבוצתו רשמה ניצחון שישי ברציפות אחרי 108:122 על הרוקטס.
קרי קלע 20 נקודות או יותר ברבע אחד בפעם ה-37 בקריירה שלו, כאשר הוא עקף בקטגוריה הזו את קובי בראיינט ועלה למקום הראשון בהיסטוריית ה-NBA בתחום. חשוב לציין שבעבר קרי קלע 23 נקודות ברבע רביעי, אך זה קרה במשחק פלייאוף, חצי גמר המערב ב-2019.
בזמן המשחק נרשמה תקרית ובה קווין פורטר ג’וניור התגרה בקרי, שעמד בנקודת הזמן הזו על 16 נקודות ברבע השלישי. חואן טוסקנו אנדרסון מהווריירס התייחס לכך בסיום המשחק: “כשאתה מתגרה בסטף אתה צריך לדעת לאן זה יוביל”. פורטר ג’וניור אמר על כך: “אני לא מפחד מאף אחד ואוהב לשחק נגד סטף, הוא משפר אותנו”.
2 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
סטף קרי
(רויטרס)
קרי עצמו התייחס לתקרית המדוברת: “זה יכול לקרות תוך כדי משחק ואני מקבל את זה בהבנה ובכיף. לפעמים אני צריך את הדחיפה הזאת ואהבתי את התחרותיות שלו”. המאמן סטיב קר הוסיף: “ראינו את סטף עושה את זה מיליון פעמים. זה לא מפתיע וכיף לראות את זה, היה לו משחק מצוין”.
רפאל נדאל זוכה באליפות אוסטרליה