3 צפייה בגלריה
נורה האפטל
נורה האפטל
נורה האפטל
(ההתאחדות לכדורגל)
ההתאחדות לכדורגל פרסמה אמש (שני) כי המנהלת הטכנית של כדורגל הנשים, נורה האפטל, סיימה את תפקידה. כדי לדייק, אז אפשר לספר כי האפטל למעשה ברחה מהארץ כמו גנב, מבלי להיפרד מאנשי ההתאחדות לכדורגל.
היא השאירה בדלפק המלון בו התאכסנה את מפתחות הרכב השכור והפלאפון הישראלי שהעמידו לרשותה. בדיעבד היא הודיעה לאנשי ההתאחדות שעזבה את ישראל כאילו מישהו רדף אחריה.
עזיבת האפטל לא הפתיעה. כפי שפרסמנו כבר לראשונה ב-ONE כבר לפני שבועיים, היא קרסה, יצאה לחופשה למרות שהחלה בעבודתה בישראל רק ב-1.12 ולפני כן כבר הייתה בעוד חופשה.
3 צפייה בגלריה
נורה האפטל ביציע
נורה האפטל ביציע
נורה האפטל ביציע
(שחר גרוס)
היא מצאה חוסר שיתוף פעולה מצד הקבוצות, שלא הסכימו לשתף עמה פעולה בנושא האימונים. היא צפתה במשחק ליגה של מרמורק, שוחחה עם אנשי כדורגל, ראתה את האקדמיה והייתה בהלם. היא הבינה שלא כל הגורמים במערכת מוכנים לשינוי.
כבר לפני כשלושה שבועות, האפטל הגיעה למשרדו של יוסי שרעבי, מנכ"ל ההתאחדות, ובכתה על היחס שהיא מקבלת מהקבוצות וגורמים שונים. היא למעשה כבר אז קרסה מנטלית. הוא למחרת לקח אותה לטיול לירושלים כדי לנסות להרגיע אותה ולאחר מכן אישר לה חופשה בחו"ל.
אנחנו כבר אז פרסמנו שהקבוצות זעמו עליה שבוטלה ברגע האחרון ישיבה איתה לאחר שבחרה לטוס לחופשה. נראה שבהתאחדות, בראשות המנכ"ל, יוסי שרעבי, לא בדקו עליה כמו שצריך לפני המינוי הכושל.
גורם בהתאחדות אמר ל-ONE: "יוסי שרעבי התבלבל, הוא חשב שהוא המנהל המקצועי של כדורגל הנשים, זו הבעיה". בהתאחדות גם חושדים שהאפטל מתמודדת על תפקיד שהתפנה בשווייץ ולכן מהירה לברוח מישראל בלי לעשות זאת בצורה מסודרת. אגב עלותה השנתית הייתה אמורה להיות להתאחדות לכדורגל כ-1.070 מיליון שקל, כ-89,166 שקל לחודש כולל כל ההוצאות.
3 צפייה בגלריה
יוסי שרעבי
יוסי שרעבי
יוסי שרעבי
(שחר גרוס)