3 צפייה בגלריה
שחקני ב"ש באים בטענות. אכזבה במועדון
שחקני ב"ש באים בטענות. אכזבה במועדון
שחקני ב"ש באים בטענות. אכזבה במועדון
(חגי מיכאלי)
אכזבה רבה בהפועל באר שבע. אחרי שני ניצחונות ליגה, חניכיו של רוני לוי קיוו להמשיך את המומנטום גם בגביע המדינה, אבל הסתבכו מאוד אמש (שלישי) עם הפסד 1:0 למכבי פתח תקווה במשחק הראשון מבין שניים ברבע הגמר. המזל מבחינתה של ב”ש הוא שהעונה שלב רבע הגמר משוחק בשיטת בית-חוץ, כך שיוכלו לתקן במשחק הגומלין בעוד חודש בטרנר, אבל יהיו חייבים להפוך את התוצאה.
"אחד המשחקים הכי חלשים שלנו העונה, פשוט לא הופענו", אמרו בבירת הנגב. "שחקנים שחיכו לדקות משחק ויכלו להראות שמגיע להם לא באו לידי ביטוי וזה מאוד מאכזב. הרכב שני? ההרכב הזה צריך לשחק הרבה יותר טוב, אין לנו תירוצים. בנינו סגל עמוק בשביל מצבים כאלה שיש פציעות והרחקות, שחקנים קיבלו הזדמנות ולא ניצלו אותה".
רוני לוי ואיתי שכטר לאחר ההפסד בגביע
בב”ש היו מופתעים לרעה מהיכולת של הקבוצה, בעיקר מהאנרגיות והגישה. "היינו כבויים, חסרי אנרגיות. אסור לקבוצה הזאת באף הרכב לשחק ככה", אמר גורם במועדון. המאמן רוני לוי כעס מאוד על היכולת במחצית הראשונה וביקש מחניכיו לשחק יותר אגרסיבי, אבל מהר מאוד ערך שלושה חילופים התקפיים שלא הניבו מצבים מיוחדים עד הסיום.
המחשבה של לוי הייתה לתת מנוחה לשחקנים בכירים, אבל במקביל לנסות להרוויח שחקנים אחרים שחיכו לדקות משחק זמן רב, מה שלא קרה. שחקנים כמו אריאל הרוש, אור דדיה, דוד קלטינס, דור מיכה, אביב סולומון, תומר יוספי, רועי גורדנה קיבלו את ההזדמנות לפתוח ב-11 ורק פעמים מועטות הצליחו להראות ניצוצות במהלך המשחק.
3 צפייה בגלריה
איתן טיבי בעימות עם איאון ניקולסקו
איתן טיבי בעימות עם איאון ניקולסקו
איתן טיבי בעימות עם איאון ניקולסקו
(חגי מיכאלי)
אביב סולומון רשם מחצית ראשונה טובה מבחינתו, תומר יוספי עשה כמה מהלכים טובים, אבל היתר מבין שחקני ההרכב התקשו לבוא לידי ביטוי. רועי גורדנה שפתח אחרי זמן רב נפצע והוחלף במריאנו בריירו, דוד קלטינס, עוד קשר שקיבל הזדמנות, הסתבך עם כרטיס צהוב שגרם לחשש שיספוג צהוב שני והרחקה.
רוני לוי חיכה למספר שחקנים שיעשו לו כאב ראש חיובי, אבל לאור ההופעה במשחק הקרוב נגד מכבי נתניה הוא יחזיר את כל שחקני ההרכב הראשון שנחו או ישבו ביציע בגלל הרחקה. מיגל ויטור, מריאנו בריירו, רמזי ספורי, הלדר לופס, אנדרה מרטינס, דנילו אספרייה ושגיב יחזקאל צפויים לחזור להרכב. ניקיטה רוקאביצה עדיין בספק וקיים סיכוי שיהיה כשיר לשבת, ואילו חאתם עבד אלחמיד שספג צהוב חמישי מול הפועל ירושלים ייעדר נגד היהלומים.
3 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(חגי מיכאלי)
בינתיים, המנהל המקצועי, אליניב ברדה, ינסה להנחית ביממה הקרובה שחקן התקפה זר, כאשר אחד השחקנים עליהם דובר הוא הקשר הקיצוני של לודוגורץ, רזגראד אלביס מאנו. ההולנדי בן ה-28 שוחרר מהקבוצה הבולגרית והפך אתמול לשחקן חופשי. אלביס גדל במחלקת הנוער של פיינורד ושיחק בין היתר בברייטון והאדרספילד מהפרמייר ליג.
עניין החיזוק עומד תלוי בעתידו של דוידה פטרוצ'י, שלא נכלל אמש בסגל, בזמן שנכללו שני שחקני נוער: עידו כהן ורום אליגון. בב"ש מנסים למצוא לפטרוצ'י קבוצה, כאשר מ.ס. אשדוד לא על הפרק. במידה והפתרון הכלכלי של בית"ר ירושלים יסתדר, האיטלקי עשוי לעבור לבירה.