2 צפייה בגלריה
יאנקוביץ' ודוידה. ישתפו פעולה
יאנקוביץ' ודוידה. ישתפו פעולה
יאנקוביץ' ודוידה. ישתפו פעולה
(חגי מיכאלי)
בהפועל תל אביב מרוצים מהרכש החדש, מרקו יאנקוביץ’ שעזב את בית”ר ירושלים וחתם אתמול (שלישי) על חוזה לעונה וחצי בקבוצה. "הוא שחקן איכותי עם רגל שמאל טובה שישדרג אותנו, רצינו לצרף שחקן התקפה אבל לא מצאנו מישהו שיכול להביא ערך מוסף", אמרו בקבוצה. המאמן קובי רפואה החליט ללכת על המונטנגרי מתוך כוונה שזה יוסיף כוח ופיזיות באמצע וגם יסייע בהנעת הכדור.
במועדון לא הסתירו את הכוונה לצרף שחקן כנף זר, אבל ההיצע הדל גרם לחשב מסלול מחדש וללכת על יאנקוביץ’ שמגיע בשכר נמוך בהרבה ממה שקיבל בבית"ר ירושלים. המונטנגרי בונה על התביעה שיגיש בקרוב לפיפ"א על הפרת החוזה מצד בית"ר, שפיטרה אותו, ובמקביל הוא מחזיק בסעיף יציאה בקיץ לקבוצה בחו"ל.
בעקבות ההגעה של יאנקוביץ’, בהפועל ת”א חתמו על טופס השחרור של יואב הופמייסטר, שצפוי לחתום במכבי פתח תקווה. אופק ביטון שהיה מועמד לצאת להשאלה, נשאר אחרי וטו של רפואה. עד סגירת חלון ההעברות מחר (חמישי) ייתכן שבהפועל ינסו לאתר מציאה נוספת בגזרת הישראלים.
2 צפייה בגלריה
מרקו יאנקוביץ'
מרקו יאנקוביץ'
מרקו יאנקוביץ'
(עמרי שטיין)
ואחרי ששחררה את הופמייסטר, הפועל מנסה לדלל את הסגל ולמצוא לקשר הקבוצה שלומי אזולאי, שלא הצליח להותיר חותם בגלל מספר פציעות מהן סבל מהרגע שחתם, קבוצה אחרת. האדומים כבר הציעו את אזולאי למספר קבוצות והמטרה היא להעבירו ליעד חדש עד סגירת החלון.
בתוך כך, בהפועל ת”א עוקבים את המגן השמאלי עידן רטה לעונה הבאה. רטה משחק כיום בהפועל רמת השרון והוא סומן על ידי אנשי הקבוצה כאפשרות להצטרף בקיץ. מיקי סירושטיין הוצע, אך האדומים לא יצרפו אותו בסופו של דבר.
TRANSFER MARKET תוכנית מס' 5