1 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(רויטרס)
הרבה תקוות נטלו בישראל שדני אבדיה יהיה חלק מסוף שבוע האולסטאר שייערך בקליבלנד בעוד כשבועיים וחצי, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) פרסמה רשת TNT את רשימת השחקנים שנבחרו למשחק הצעירים העולים, פורמט חדש שקבעה הליגה השנה, שיתקיים ב-18.2, ולצערו הרב הישראלי בן ה-21 נותר בחוץ.
השנה החליטו ב-NBA על פורמט חדש כאשר במקום משחק האמריקאים נגד הבינלאומיים ייערך “משחק הצעירים”, בו ישתתפו 12 רוקיז, 12 שחקני עונה שנייה ועוד ארבעה כוכבים עולים מהג'י ליג. השחקנים יחולקו לארבע קבוצות של שבעה שחקנים כל אחת, והטורניר ישוחק בפורמט של חצאי גמר וגמר. המנצחות בחצאי הגמר יהיו אלה שיגיעו ראשונות ל-50 נקודות. בגמר תנצח הקבוצה הראשונה שתגיע ל-25 נקודות - סה"כ 75, לכבוד חגיגות השנה ה-75 של הליגה. בעונה שעברה נבחר דני אבדיה למשחק הצעירים כחלק מרשימת השחקנים הבינלאומיים, אבל האירוע בוטל בעקבות נגיף הקורונה. שינוי הפורמט פגע מאוד בסיכוייו להיבחר שוב.
לצד אבדיה, ששותף בכל 49 משחקיה של וושינגטון וויזארדס העונה, נותרו בחוץ עוד כמה שמות מסקרנים בהם ג’יימס וויסמן (2) ופטריק וויליאמס (4) הפצועים, כמו גם אונייקה אוקונגוו (6), קיליאן הייז (7), ג’ונתן קומינגה (7), אובי טופין (8), זאיר וויליאמס (10) וג'יילן סמית' (10).
שחקני העונה השנייה: אנתוני אדוארדס, לאמלו בול, טייריס הליברטון, טייריס מקסי, קול אנתוני, דזמונד ביין, ג'ייסון טייט, אייזיאה סטיוארט, אייזק אוקורו, ג'יידן מקדניאלס, סאדיק ביי ופרשס אצ'יווה.
הרוקיז: קייד קנינגהאם, כריס דוארטה, ג'וש גידי, איו דוסומו, ג'יילן גרין, ג'יילן סאגס, דביון מיטשל, פרנץ ואגנר, אוון מובלי, סקוטי בארנס, אלפרן שנגון והרברט ג'ונס.
שחקני הג'י ליג: מרג'ון ביושאמפ, דייסון דניאלס, ג'יידן הארדי וסקוט הנדרסון.
ובמעבר למשחק הלילה, וושינגטון וויזארדס המשיכה את התקופה הרעה שלה כאשר ספגה הפסד שישי ברציפות, הפעם 112:98 למילווקי באקס. מדובר ברצף ההפסדים הארוך העונה עבור דני אבדיה וחבריו, כאשר היריבות הבאות הן פילדלפיה, פיניקס, מיאמי וברוקלין.
במוקד הצד המנצח עמד יאניס אנטטוקומפו, שהצטיין עם טריפל דאבל של 33 נקודות, 15 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. היווני בחר להתייחס דווקא לתבוסה הקשה שספגו הבאקס במשחק הקודם מול דנבר נאגטס ואמר: “אני לא זוכר את הפעם האחרונה בה הפסדתי ב-36 הפרש במילווקי. זה היה מביך. אבל לילות כאלה קורים והחלטנו לעלות הלילה ולשחק חזק יחד. אנחנו צריכים להבין שכדי להיות גדולים אנחנו צריכים לעבוד קשה, אנחנו לא יכולים לצפות שקבוצות יתנו לנו לנצח. אנשים באים למשחקים בשבילנו. הם מתרגשים כי זה ‘מילווקי באקס האלופה’, אנחנו צריכים לדעת את זה כל ערב”.
בתום מותחן: מכבי ת"א מנצחת את חולון