3 צפייה בגלריה
קווין טאפוקו יוצא
קווין טאפוקו יוצא
קווין טאפוקו יוצא
(עמרי שטיין)
בהפועל חיפה נמצאים במרוץ נגד הזמן על מנת להשתחרר עד מחר (חמישי), המועד האחרון של חלון ההעברות בישראל, מצמד השחקנים קווין טאפוקו ומיקי סירושטיין, שלא נמצאים בתוכניות של אלישע לוי.
ההערכה היא שניתן יהיה להגיע להסדר פיצוי עם סירושטיין במידה ותימצא לו קבוצה. לגבי טאפוקו הדברים מורכבים יותר, ובמידה שאחד מהם אכן ישוחרר עוד היום, הפועל חיפה במהלך בזק תנסה לצרף זר או ישראלי בעמדת המגן השמאלי.
בתוך כך, למרות יכולת לא גדולה, הפועל חיפה יכולה להיות מרוצה מהעובדה שעברה בהצלחה את המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה כשרשמה 0:1 על בני יהודה, והיא רחוקה עוד 90 דקות מחצי גמר.
3 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(איציק בלניצקי)
אלישע לוי ביצע מספר שינויים בהרכב מתוך כוונה לאפשר למספר מצומצם של שחקנים מנוחה. בהפועל חיפה מודעים לכך שהמשחק הכי חשוב שמצפה לה יהיה מול הפועל חדרה במחזור הקרוב בליגה, משחק ראש בראש על הכרטיס לפלייאוף העליון. מי שיחזור אחרי היעדרות הוא דודי טוויטו שנעדר בשל צהובים.
בנושא אחר, הפועל חיפה נרתמה להעלאת המודעות כנגד אלימות כלפי נשים ושחקני הקבוצה הדליקו נרות לזכר קורבנות האלימות כנגד נשים, לציון יום הזיכרון שחל היום. המועדון אירח באחד מאימוני השבוע את יו"ר עמותת כל הנשים, עו"ד אפרת פדידה אשר מובילה את הפעילות. פדידה שוחחה עם השחקנים על הנושא והדגישה את החשיבות הרבה של הירתמות קבוצת כדורגל להעלאת המודעות לנושא.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה בקמפיין חשוב
שחקני הפועל חיפה בקמפיין חשוב
שחקני הפועל חיפה בקמפיין חשוב
(דוברות המועדון)