1 צפייה בגלריה
בית וגן
בית וגן
בית וגן
(אורן בן חקון)
איש העסקים מאיר פינג'ל, מי שהיה בעבר הבעלים של בית"ר ירושלים, מכר את חלקו במתחם בית וגן לאיש העסקים, הקבלן האשדודי, צחי אבו.
עד לפני כשנתיים וחצי אבו פעל בעיקר בתחום הנדל"ן באשדוד, אך במהלך התקופה הוא רכש את השליטה בחברת ארנה גרופ וקרקעות בפי גלילות, ואף רכש בעבר קרקע מג'קי בן זקן, הבעלים של מ.ס אשדוד.
פינג'ל אישר ל-ONE כי מכר את החלק שלו לאבו: “בעבר כשארקדי גידמאק קנה מאיתנו את בית"ר הצעתי לו לרכוש את כל הקרקע ב-35 מיליון דולר, כי היא לא הייתה קשורה לקבוצה. הוא סירב. כעת החלטתי למכור את החלק שלי לחוד. אין קשר לחוגג, לבית"ר או למישהו אחר". כמו כן, פניג’ל הבהיר כי אף אחד לא תיווך בינו ובין אבו: “אני מכיר אותו עוד לפני. מכיר את ג'קי, את כולם, אך זו הייתה עסקה ביני לבינו".
אבו אישר ל-ONE ואמר: “כבר הרבה זמן רציתי לקנות. רציתי בהתחלה את כל המתחם, הם מכרו למישהו אחר, ולכן קניתי רק את החלק של מאיר. יש לנו היכרות משותפת עם עורך הדין”. אגב, לאבו אין כל כוונה להיכנס בבעלות על בית"ר ירושלים ולא נחשב לחובב ספורט.
אבו מחזיק בחברת ארנה סטאר גרופ בע"מ, בה יש לו 58.71% עם שווי של 373 מיליון ש”ח, כאשר יחד איתו מחזיק בחברה ג'קי בן זקן, לו יש 15.15% מהמניות בשווי של 96.3 מיליון ש”ח.
אוהדי בית"ר מפגינים מחוץ לביתו של חוגג