5 צפייה בגלריה
ז'וסוואה סה
ז'וסוואה סה
ז'וסוואה סה
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק. הצהובים צירפו באופן רשמי מחליף ללואיס הרננדס שעזב לקאדיס - הבלם ז’וסוואה סה עבר לקבוצה של מלאדן קרסטאיץ', כפי שנחשף לראשונה ב-ONE.
הפורטוגלי בן ה-29 של לודוגורץ, אשר חוזהו בקבוצה הבולגרית היה אמור להסתיים בעוד עונה וחצי, כבר נחת בישראל וסיים את הבדיקות המקיפות. העסקה תהיה במתכונת של השאלה בחינם לחצי עונה, עם אופציית רכישה ב-250 אלף אירו.
5 צפייה בגלריה
ז'וסוואה סה
ז'וסוואה סה
ז'וסוואה סה
(צילום מסך)
בעונה הנוכחית, הפורטוגלי ששיחק לצידו של מאוויס צ’יבוטה, רשם 10 הופעות ליגה ומספריו מרשימים ביחס לבלם בפן ההתקפי, כאשר הבקיע שלושה שערים ובישל שניים. בעברו שיחק בהואסקה הספרדית ובאנדרלכט הבלגית בין היתר.
מחזיקת הגביע רצתה את הבלם כבר לפני שתי עונות, אך אז לודוגורץ הקדימה אותה. הפורטוגלי מתאושש מפציעה שגרמה לו להחמיץ את המשחקים האחרונים וחזר רק במחזור האחרון לספסל, אחרי שהיה הבלם הראשון של הקבוצה הבולגרית בתחילת העונה.
סה, שילבש את החולצה מספר 32 במכבי ת”א, אמר לאחר החתימה: "זה כבוד גדול בשבילי לייצג את המועדון הגדול בישראל ואני מאושר להצטרף למכבי תל אביב. שמעתי הרבה דברים נפלאים על המועדון, ההיסטוריה העשירה שלו וההצלחות בזירה המקומית והבין לאומית. ברצוני להודות להנהלה ולצוות המקצועי שנלחם להביא אותי – עכשיו הגיע הזמן שלי להחזיר על האמון שהביעו בי. יאללה מכבי".
5 צפייה בגלריה
ז'וסוואה סה
ז'וסוואה סה
ז'וסוואה סה
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
מנהל מחלקת הכדורגל ברק יצחקי, הוסיף: "אנו שמחים לצרף למכבי תל אביב את ז'וסוואה סה, בלם מנוסה שהוכיח את יכולותיו בליגות אירופאיות. אנו בטוחים כי הוא ישתלב בצורה טובה במכבי ויעזור לנו להגשים את מטרות המועדון. ברוך הבא סה ובהצלחה".
5 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי
(ראובן שוורץ)
ז'וסוואה סה, שהצטרף ללודוגורץ באוקטובר 2020 כבש חמישה שערים ב-36 הופעות בכל המסגרות כולל זכייה באליפות בולגריה ושתי העפלות לשלב הבתים של הליגה האירופית. סה החל את קריירת המשחק שלו במחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון לפני שעבר לויטוריה גימארייש וב-2011 ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים.
במהלך שש שנים במועדון בהן שיחק עונה כמושאל בצ'אבס ושנתיים נוספות בקבוצת גימארייש ב', ז'וסואה סה חזר לקבוצה הבוגרת של גימארייש וערך 111 הופעות בהן כבש חמישה שערים. ז'וסואה סה ייצג את הנבחרות הצעירות של פורטוגל בגילאי 18, 19, 20 ו-21 בין השנים 2010-2013 וערך סה"כ 28 הופעות בין לאומיות.
5 צפייה בגלריה
ז'וסואה סה
ז'וסואה סה
ז'וסואה סה
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
ב-2017 עבר סה לאנדרלכט ושיחק 22 משחקים בבלגיה לפני שהושאל לקאסימפשה הטורקית (2018/19), הואסקה מספרד (2019/20) לה סייע לזכות במקום הראשון בליגה השנייה והעפלה ל-לה ליגה עם שער אחד ב-27 הופעות.