3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(ראובן שוורץ)
מכבי חיפה רוצה לזכות בכל העונה. הירוקים של ברק בכר, שמוליכים את טבלת ליגת העל ורוצים לשמור על האליפות גם העונה, המשיכו גם במסע אחר זכייה בגביע המדינה כשגברו 0:2 על הפועל חדרה במפגש הראשון במסגרת שלב רבע הגמר.
מאמן האלופה ברק בכר אמר בסיום: “היינו יותר אגרסיביים משני המשחקים האחרונים, אגרסיביים בצורה חיוביות וטובה ועשינו ניצחון מול קבוצה טובה. עשינו גם התאמה לחדרה וגם לשחקנים שהיו ברשותנו, היו לנו לא מעט חיסורים וזה הלך לא רע. אנחנו לא צריכים להעביר שום מסרים, אנחנו צריכים לעשות את העבודה, בעיקר אחרי שני משחקים לא טובים. היה חשוב לעשות תוצאה טובה ורצינו למנף את זה לקראת אשדוד. חד משמעית צריך לנצח את אשדוד, חוזרים הביתה לסמי עופר וצריך לשמח את האוהדים שלנו”.
ברק בכר ומאור לוי לאחר הניצחון על חדרה
על צירופו של מאוויס צ’יבוטה אמר בכר: “שחקן טוב שאמור לעזור לנו, צריך לפרגן להנהלה שהביאה עוד שחקן. הוא אמור לעזור לנו, שחקן מצוין. אם יהיו הפתעות עד סיום החלון אנחנו נשתף את כולם ונודיע”.
מאור לוי שבלט שיתף: “אני שמח שזכיתי בכבוד להיות השחקן המצטיין. רוצה להודות לחברים שלי לקבוצה שבלעדיהם לא יכולתי לתת משחק כזה טוב. הפציעה היא משהו קטן שאני מקווה שיעבור. אני חושב שעם הזמן אתה מקבל ביטחון ומשחק יותר טוב. יש לך את הביטחון לעשות את הפעולות שאתה יודע לעשות, יש פה את השחקנים הכי טובים בארץ וזה עוזר לי להשתדרג. תמיד חלמתי להיות פה ולתת את הכי טובה שאני יכול. כמו שהמאמן אמר מקודם, הקבוצה הייתה יותר אגרסיבית היום, באנו לתת הכול היום. העבודה לא הסתיימה, יש לנו עוד משחק ונעשה את הכל כדי לעבור עוד שלב”.
3 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
(ראובן שוורץ)
מאמן חדרה מנחם קורצקי ניסה לנתח לאחר ההפסד: “קשה לי להסביר, בעיקר בחצי הראשון. דווקא פתחנו טוב ואז מכבי חיפה השתלטה והבקיעה בצד. הגול השני היה בדקה קריטית וסגר את המשחק. ניסינו בחצי השני אבל זה לא הספיק, היום זה היה פחות טוב. אנחנו לא נוותר, תמיד אנחנו רוצים להיראות טוב, ניסינו להבקיע שער ראשון ולהפציע את מכבי חיפה. בכל הרכב מכבי חיפה הקבוצה הכי טובה בארץ, יש לנו משחק חשוב בראשון ומבחינתי זה הכי חשוב”.
על השמועות על מעברו של גוסטבו מרמנטיני להפועל ב”ש, אמר קורצקי: “גם לי הסבירו שיש להם שיחות איתו, נשמח שיישאר. גוסטבו שחקן חשוב מאוד במערך שלנו, ננסה להתחזק עד מחר ובטח שאם גוסטבו ילך זה יהיה קשה. אנחנו רוצים שחקן כנף שיעבה את הסגל ואם לא, נסתדר עם מה שיש. אם תהיה בעיה של פציעות אולי נהיה בבעיה, יש לנו סגל חזק שאני מאמין שילך חזק עד סוף העונה וננסה להתברג בפלייאוף העליון”.
3 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(ראובן שוורץ)