2 צפייה בגלריה
שחקני ולנסיה בטירוף
שחקני ולנסיה בטירוף
שחקני ולנסיה בטירוף
(רויטרס)
ראיו וייקאנו המשיכה הערב (רביעי) את העונה החלומית שלה. הקבוצה הצנועה מפרוורי מדריד גברה 0:1 ביתי ויקר במיוחד על מיורקה ועלתה לחצי גמר גביע המלך הספרדי. מי שהצטרפה אליה בשלב הבא היא ולנסיה, שגברה 1:2 על קאדיס ועלתה גם היא לשלב ארבע האחרונות בגביע.

ולנסיה – קאדיס 1:2

גונסאלו גדש מצא את הרשת ראשון כשניצל בדקה ה-24 בישול של הוגו דורו והעלה את העטלפים ליתרון. בדקה ה-54, קאדיס קיבלה פנדל אותו ניצל לוקאס פרס שהשווה את התוצאה. 10 דקות לסיום, הוגו דורו השלים שער ובישול יקרים מאוד בדרך לשלב הבא. חמש דקות לסיום המשחק, חואן קאלה מקאדיס ספג כרטיס צהוב שני והורחק באדום, מה שלא השפיע על תוצאת המשחק. קאדיס תחזור למאבקי הירידה, כשהיא נמצאת מתחת לקו האדום עם 18 נקודות, שתי נקודות מתחת למיורקה.
2 צפייה בגלריה
שחקני ולנסיה בטירוף
שחקני ולנסיה בטירוף
שחקני ולנסיה בטירוף
(La Liga)

ראיו וייקאנו – מיורקה 0:1

הקבוצה הצנועה מפרוורי מדריד, שממוקמת במקום השמיני בליגה הספרדית, המשיכה את העונה האדירה שלה. מי שהיה אחראי על השער היחיד במשחק הוא אוסקר טרחו, שכבש בדקה ה-44 מהנקודה הלבנה, שער שבסופו של דבר התברר כשער הניצחון של ראיו וייקאנו. מיורקה תמשיך במה שחשוב לה העונה באמת, וזה להישאר בליגה, כשהיא מדורגת במקום ה-17, שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום.