2 צפייה בגלריה
מיקאל אלפונס
מיקאל אלפונס
מיקאל אלפונס
(רויטרס)
במכבי חיפה יכולים היום (חמישי) עם סיום מועד חלון ההעברות, לברך על המוגמר, אחרי שבמהלך בזק הצליחו במשך 48 השעות האחרונות לצרף שני שחקנים - מאוויס צ’יבוטה, והמגן הימני מיקאל אלפונס, שאמור היום לחתום על החוזה רשמית במקומו של ראיין סטריין שישוחרר ויחזור לאוסטרליה.
בחיפה, ששמרו בסוד על המעבר, אמרו על המגן: “מדובר בשחקן עם נתונים טובים. הוא מהיר חזק ויש לו כדורי חוץ ארוכים שזה חשוב למצבים נייחים. מדובר בשחקן פיזי מאד עם משחק ראש טוב שזה משהו שחסר לנו. ברק בכר עקב אחריו ומבחינתנו מדובר בבאנקר”.
ברק בכר ומאור לוי לאחר הניצחון על חדרה
צ’יבוטה, שהתקבל אתמול במגרש בנתניה בסיום הניצחון 0:2 מול הפועל חדרה במשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה בתשואות, יערוך היום אימון בכורה ויהווה תוספת כוח אדירה להמשך המאבקים על שמירת הכתר כאשר הוא צפוי לפתוח ביום שני מול מ.ס אשדוד. אתמול מול חדרה, ולמרות חסרונם של לא מעט שחקנים, האלופה התעלתה וביטלה את המשחק של המארחת. סאן מנחם ייעדר מהמשחק מול החבורה של רן בן שמעון בשל צבירת כרטיסים צהובים.
קשרה של מכבי חיפה, מאור לוי, שבישל את השער הראשון של הירוקים במשחק, אמר: “למרות החסרונות באנו אגרסיביים ונחושים. עברנו מחצית אחת ונצטרך להשלים את המלאכה בבית לעיני הקהל שלנו ולהעפיל לחצי הגמר”.
2 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה עם אסף בן דוב ודודו דהאן
מאוויס צ'יבוטה עם אסף בן דוב ודודו דהאן
מאוויס צ'יבוטה עם אסף בן דוב ודודו דהאן
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)