2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אילון אלמוג
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אילון אלמוג
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אילון אלמוג
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב השלימה אמש (רביעי) שתי החתמות מעניינות, כאשר גו'רג'ה יובאנוביץ' נרכש לחוד הקבוצה וז'וסוואה סה, שעל הגעתו פורסם לראשונה ב-ONE, הגיע כדי לחזק את החלק האחורי של הצהובים. אדוארדו גררו כצפוי שילם את המחיר והושאל להפועל ירושלים, ובין לבין, הקבוצה ניצחה 0:2 את קביליו יפו במשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה ואין ספק כי אם עוד היה לה זמן לעשות מהלכים גדולים יותר, היא גם הייתה נפרדת מסטיפה פריצה וברנדלי קוואס אחרי איך שהם נראו מול הקבוצה מליגה א'. את גררו ינסו למכור בקיץ.
שלושתם בכל מקרה לא אמורים להיות חלק מהקבוצה בעונה הבאה, כאשר ההחתמות אמש היו רק ההתחלה מבחינת שלב התיקונים במועדון של מיץ' גולדהאר. "השינויים רק התחילו. הקיץ יהיה משמעותי מאוד. גולדהאר יעשה מהלכים חזקים בקרוב, הוא ישקיע והוא מבין שצריך השקעה גדולה בקיץ. שחקנים שנראו כמו כלום מול קבוצה מליגה א' לא יהיו במועדון", ניתחו גורמים בסביבת המועדון הצהוב. ההערכה היא כי בקיץ מכבי ת"א תגיש הצעות כספיות משמעותיות כדי להחתים את חמודי כנעאן וזוהר זסנו מאשדוד, גם אלי דסה וערן זהבי על הפרק אם יחליטו לשוב לישראל. את משבצות הזרים של קוואס ופריצה אמורים לתפוס שחקני כנף זרים.
"יש עוד ארבעה חודשים לשחק כדורגל, יש משימות. שחקנים שלא יספקו את הסחורה לא יהיו יותר במכבי ת"א, נראה שהם לא ממש מבינים את זה", הוסיף גורם בסביבת המועדון אחרי היכולת הרעה מול קביליו יפו כאשר ניתן היה לציין בודדים בזכות הופעתם הטובה כמו דן גלזר ששיחק בעמדה זרה לו ונתן הכל, מתן בלטקסה, אייל גולסה, אבי ריקן ואילון אלמוג.
על השאר פשוט לא היה מה להרחיב. השחקנים שקיבלו הזדמנות פשוט זרקו אותה לפח. סביר מאוד שיהיו לכך השלכות על כר הדשא במשחקים הקרובים, ולא נראה כי מלאדן קרסטאיץ' ייצא עם השחקנים האלה למערכה פעם נוספת, בטח אחרי שצירף שני שחקנים חדשים.
2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רדאד ג'בארה)
במכבי ת"א כמובן מיהרו להשלים את ההחתמות של יובאנוביץ' וסה עוד אתמול כדי להספיק לרשום אותם לקונפרנס ליג כאשר המועד האחרון היה בשעה 1:00 בלילה. על פי הערכות, סיכויים קלושים מאוד למהלך נוסף בחלון הזה מצד הצהובים, אך קרסטאיץ' יצטרך להשתמש ברכש שכן קיבל ובחומר הקיים כדי לסדר סיום טוב לעונה, סיום שיותיר אצל גולדהאר את התחושה שהוא האיש שיכול להוביל את מכבי ת"א לאליפות בעונה הבאה.
הסיום הזה יהיה תלוי מאוד ביכולת של החלוץ החדש, כאשר אמש גם מול קבוצה בליגה א' שני החלוצים - פריצה וחלאילה - לא הצליחו לספק יכולת אפילו חצי סבירה. אם קרסטאיץ' יסיים את העונה באופן חיובי ומשביע רצון בפני גולדהאר, הוא ימשיך במועדון.